وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

 

در پی برگزاری بزرگ‌ترین تظاهرات تاریخ کویت که سازمان دهنده آن جریان‌های سلفی تندروی طرفدار عربستان و قطر بودند، منابع خبري اعلام كردند اعتراضات گسترش مي‌يابد.
در پی برگزاری بزرگ‌ترین تظاهرات تاریخ کویت که سازمان دهنده آن جریان‌های سلفی تندروی طرفدار عربستان و قطر بودند، منابع خبري اعلام كردند اعتراضات مخالفان عليه دولت كويت گسترش مي‌يابد.

به گزارش سرویس بین الملل بی باک، مخالفان كويتي با ادعای سركوب شديد بزرگترين تظاهرات در تاريخ اين كشور، گفتند که قصد دارند به اعتراضات ادامه دهند.

گروه‌هاي مخالف در پي نشست خود در بيانيه‌اي گفتند با وجود تدابير سركوبگرانه اي كه دولت اعمال كرده است، به اعتراضات ادامه خواهند داد و فعاليت‌هاي جديدي را اعلام خواهند كرد. دولت کویت چند ساعت پس از دستگیری صدها معترض کویتی آنها را آزاد کرده بود که در میان آنها چند نماینده تندروی پارلمان این کشور نیز دیده می‌شوند.

نيروهاي پليس كويت يكشنبه شب براي متفرق كردن تظاهركنندگان از گاز اشك آور، بمب‌هاي صوتي و گلوله هاي پلاستيكي استفاده كردند. تظاهركنندگان به اصلاح قانون انتخابات اعتراض داشتند. به گفته يك سازمان حقوق بشر و مقامات، در اين تظاهرات بيش از 100 تظاهركننده و 11 پليس زخمي شدند.

در بيانيه مخالفان با اشاره به اينكه مقابله با اصلاحات يك نبرد طولاني است، آمده است خواسته هاي ملت كويت به لغو فرمان اصلاح قانون انتخابات محدود نمي شود بلكه شامل اصلاحات سياسي به منظور تبديل كويت به نظام دمكراتيك پارلماني است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 2 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com