وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

وی در رابطه با پررنگ تر شدن حضور آقای هاشمی رفسنجانی در روزهای اخیر علی رغم سکوت نسبتا طولانی شان بعد از شکست فتنه 88 به خبرنگار ما گفت: بالاخره به انتخابات نزدیک می‌شویم و آقای هاشمی در این انقلاب نقش مهمی داشته است و طبیعی است که در این شرایط کشور هم بخواهد فعال ظاهر شود و فعالیتش را زیاد کنند.

بعد از شکست موسوی در انتخابات سال 88 و ناکامی اصلاح طلبان در برخی طرح های پس از انتخابات، اشخاصی چون هاشمی رفسنجانی و سید محمد خاتمی در یک کمای سیاسی عمیق فرو رفتند و علاوه بر اینکه بخاطر فرار از خشم مردم جرات حضور در محافل عمومی را پیدا نکردند تا مدتها در سکوت بسر برده و کمتر اظهار نظر و سخنرانی می کردند تا اینکه اخیرا آقای هاشمی رفسنجانی بار دیگر وارد عرصه شده و روزی از افراطیون سخن به میان می آورد و روزی دیگر از طرح وحدت ملی و ...

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، چندی پیش هاشمی رفسنجانی در دیدار اعضای شورای مرکزی انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها، نخبگان کشور اعم از دانشگاهی و غیردانشگاهی را سرمایه‌های اساسی و اصلی پیشرفت و توسعه کشور خواند و در اظهارنظری سؤال‌برانگیز گفت که افراطیون دلسوزان را خانه نشین کرده‌اند. این اظهارنظر هاشمی در آن ایام باواکنش‌های متفاوتی از سوی رسانه ها و نخبگان روبرو شد و دیروز نیز رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام در ديدار اعضاي هيأت‌ مديره تعاوني و سنديكاي صنايع كنسروسازي كشور، اظهار داشت: مسئولان بايد با ايجاد همدلي و وحدت، با اعلام واقعيت‌هاي موجود و به دور از آمار و ارقام شعاري، اعتماد مردم به نظام را تقويت كنند.

در همین راستا مؤید حسینی صدر، نماینده مردم خوی در مجلس شواری اسلامی این اقدامات و سخنان اخیر آقای هاشمی را انتخاباتی دانسته و در گفتگو با خبرنگار بی باک اظهار داشت: بالاخره به انتخابات نزدیک می‌شویم و آقای هاشمی در این انقلاب نقش مهمی داشته است و طبیعی است که در این شرایط کشور هم بخواهد فعال ظاهر شود و فعالیتش را زیاد کنند.


حسینی صدر که سعی دارد خود را فردی منطقی و معتدل جلوه دهد؛ همچنین گفت: بنده عقیده دارم کسانی که زمانی مسئولیتی در کشور داشتند و الان هم مسئولیت دارند و از دوستان رهبری محسوب می شوند، نباید مورد بی احترامی قرار گیرند و باید با ادب و حفظ شأن با آنها برخورد کرد.

وی ادامه داد: حتی اگر اطرافیان آنها خلافی کرده باشند، باید از طریق قانون و دادگاه و حفظ شأن رسیدگی شود. در عین حال نباید فضای کشور به هتاکی و بی حرمتی کشیده شود.

این نماینده مجلس پیرامون نحوه برخورد با نقش آفرینان فتنه 88 نیز عنوان کرد: حتی در مورد آقای خاتمی هم به اعتقادم فحش دادن کار درستی نیست. خاتمی هم دیدگاه ها و صحبت های خودش را دارد که اگر اشتباه باشد باید با احترام تذکر داده شود و نقد شود، مخاطب هم این روش را بیشتر قبول می کند.

حسینی در عین حال نظرات مقام معظم رهبری را ارجح بر دیگران عنوان کرد و در ادامه گفت: بنده نظرات رهبری را هم تعهداً و هم عقلاً قبول می کنم. اما قبول ندارم به مسؤولان سابق و فعلی کشور اعم از خاتمی و هاشمی و احمدی نژاد و یا دیگران توهین شود. و اگر به شخصی اهانت شود و فضای صحبت از او گرفته شود به ضرر کشور است.

حسینی ادامه داد: مردم ما آگاه هستند. این مسائل باید گفته و نقد شود و جامعه یک مسیر آرام را طی کند تا همه بتوانند حرف هایشان را بزنند و کسی احساس بیگانگی و غریبگی نکند و باید با همدلی کارهای مردم را پیش ببریم.

وی در رابطه با پررنگ تر شدن حضور آقای هاشمی رفسنجانی در روزهای اخیر علی رغم سکوت نسبتا طولانی شان بعد از شکست فتنه 88  به خبرنگار ما گفت: بالاخره به انتخابات نزدیک می‌شویم و آقای هاشمی در این انقلاب نقش مهمی داشته است و طبیعی است که در این شرایط کشور هم بخواهد فعال ظاهر شود و فعالیتش را زیاد کنند.

گفتنی است؛ رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام در ديدار اعضاي هيأت‌ مديره تعاوني و سنديكاي صنايع كنسروسازي كشور، صنايع غذايي را از حساس‌ترين بخش‌هاي اقتصادي كشور كه توليدات آن به طور مستقيم در زندگي روزمره مردم تأثيرگذار است، دانست و تأكيد كرد: تأمين مواد غذايي در اولويت قرار داشته و هرگونه آسيبي در بخش كشاورزي مشكل‌آفرين خواهد بود.

هاشمي رفسنجاني افزود: اخلاق به عنوان محور زندگي انسان‌ها بر سه پايه عقايد، احكام و مسائل اخلاقي استوار است و مسئولان بايد با ايجاد همدلي و وحدت، با اعلام واقعيت‌هاي موجود و به دور از آمار و ارقام شعاري، اعتماد مردم به نظام را تقويت كنند.

وی ثبات اقتصادي پايدار را ركن اساسي هرگونه سرمايه‌گذاري و كارآفريني خواند و تصريح كرد: آنچه در بازار ارز كشور اتفاق افتاد، آثار منفي در بخش‌هاي مختلف اقتصادي و توليدي از جمله واردات و صادرات و سرمايه‌گذاري گذاشته است و اين تجربه به ما نشان داد كه بايد از تصميمات شتاب‌زده پرهيز كنيم.

هاشمي افزود: حمايت صحيح از توليدكنندگان منجر به افزايش كمّي و كيفي محصولات و در واقع جلب رضايت مصرف‌كنندگان خواهد شد و شرايط فعلي كشور نيازمند توجه ويژه به توليد و توليدگران است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 2 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com