وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

به گزارش فارس، برخی مناطق ریف شمالی استان حلب مانند عندان و حیان و اعزاز و مناطق بستان الپاشا و هنانو در شهر حلب شاهد اختلافات شدیدی بین جماعت «جبهه یاری اهل شام»، وابسته با سازمان القاعده و گروهک تروریستی موسوم به «ارتش آزاد» است.

منابع خبری بارها گزارش داده‌اند، اختلافات این دو جماعت تروریستی چنان عمیق و شدید بوده که به درگیری‌های شدید مسلحانه بین آنها انجامیده است.

پایگاه خبری برکینگ نیوز در این ارتباط گزارش می‌دهد که از جمله مهمترین دلایل اختلاف عناصر القاعده با تروریست‌های ارتش آزاد، اقدام عناصر ارتش آزاد به سوزاندن اجساد عناصر القاعده است که در جریان درگیری با نیروهای ارتش سوریه کشته می‌شوند تا به این ترتیب مانع برملا شدن هویت واقعی آنها شوند.

این درحالی است که گفته شده عناصر القاعده نیز در مقابل و به دلایل دینی و مذهبی اقدام به دستگیری و بازداشت عناصر ارتش آزاد می‌کنند.

همچنین در مواردی گزارش شده که برخی از عناصر القاعده اقدام به تعدی و تجاوز به همسران و دختران عناصر ارتش آزاد کرده‌اند و این خشم و کینه این تروریست‌ها را به شدت موجب شده است.

البته در این بین اختلاف برسر تقسیم غنایم سرقت شده و اموال غارت شده مردم و یا به دست گرفتن سرکردگی یک مجموعه مسلح جای خود دارد که در موارد بسیاری به درگیری‌های خونین مسلحانه بین دو گروهک تروریستی تبدیل شده است.

در این ارتباط یکی از اهالی شهر حلب به نام «ابو وسام» می‌گوید که چندی پیش شاهد درگیری‌های مسلحانه خشونت‌آمیزی بین دو گروهک تروریستی بود که ساعت‌ها به طول انجامید و موجب کشته و زخمی شدن چندین فرد مسلح شد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 2 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com