وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

ائتلاف جوانان 14 فوریه نیز در بیانیه ای از مردم در مناطق مختلف خواستند تا برای شکستن محاصره روستای العکر وارد عمل شوند.

فعالان بحرینی با محکوم کردن اقدام غیر انسانی رژیم حاکم در بحرین خواستار دخالت سازمان‌های بین المللی شدند.

شبکه تلویزیونی المنار لبنان نیز در گزارشی از محاصره روستای العکر در جنوب منامه توسط نیروهای امنیتی تصریح کرد که نیروهای آل خلیفه دلیل محاصره را کشته شدن یکی از نیروهای امنیتی در انفجار بمبی دست ساز عنوان کرده‌اند.

 

 

..

 

نیروهای امنیتی به هر فردی که قصد کمک رسانی به العکر داشته باشد، حمله می‌کنند و او را با گاز اشک آور و گلوله پلاستیکی هدف قرار می‌دهند.

بنابراین گزارش فعالان حقوقی بحرین یک نشست خبری برای افشای رنج‌های مردم العکر برگزار کردند.

«هادی الموسوی» از فعالان جمعیت الوفاق ملی بحرین در این نشست خبری گفت: این محاصره نیست بلکه انتقام و مجازات جمعی و تلاشی آشکار برای قطع غذا، آب و نان مردم است، این حق مردم است که براساس قوانین داخلی و بین المللی در هرجا برای رسیدن به نیازهای خود تلاش کنند.

«حسن مرزوق» روزنامه نگار بحرینی در این باره ابراز داشت: این روستا از طریق دریا، زمین و آسمان محاصره شده است، گشت زنی بالگردها بر فراز این روستا متوقف نمی‌شوند تا هرگونه تحرک در روستا را رصد و تعقیب کنند.

وی افزود: آمریکا و سازمان ملل باید در نگاه خود به این رژیم سرکوب گر تجدید نظر کنند که علیه این ملت تنها اینگونه رفتار می‌کنند.

این رفتار وحشیانه رژیم آل خلیفه درحالی است که تاکنون 7 نفر از اهالی روستا به اتهام دست داشتن در قتل نیروی امنیتی دستگیر شده‌اند.

با وجود این سرکوب‌ها مردم از اعتراضات و برگزاری تظاهرات خود عقب نشینی نکرده‌اند که از جمله آن تظاهرات در ستره بود که نیروهای امنیتی با گاز اشک آور و گلوله پلاستیکی چندین نفر را مجروح کردند.

این در شرایطی است که هفته قبل حمد به عیسی پادشاه بحرین مدعی شده بود که آماده مذاکره با مخالفان داخلی است و مسیر برای توافق باز است.

مردم بحرین از نزدیک به دوسال قبل اعتراضات مسالمت آمیز خود را آغاز کرده‌اند که این اعتراضات با برخورد سرکبگرانه رژیم آل خلیفه با حمایت نیروهای عربستانی همراه بود.

با این وجود مردم بحرین از مبارزه مسالمت آمیز خود علیه رژیم حاکم دست برنداشته‌اند و بر ادامه انقلاب خود تاکید دارند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 2 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com