وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل


صهیونیستها: به مرسی نوبل صلح بدهید
اظهارات سخنگوی رسمی ریاست جمهوری مصر درباره نامه "محمد مرسی" به "شیمون پرز" رئیس رژیم اشغالگر، با استقبال سران این رژیم همراه شد.



صدای شیعه: به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، سران رژیم اشغالگر از اظهارات "یاسرعلی" سخنگوی "محمد مرسی" درخصوص نامه وی به "شیمون پرز"، ابراز رضایت کردند.

کانال یک تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد، اظهارات یاسر علی "اطمینان بخش و موجب آرامش است"، به ویژه تأکید او براین مسأله که مصر، "اسرائیل" و روابط دوجانبه و توافنامه های دوطرف و معاهده صلح را به رسمیت شناخته، و همواره بر آن تأکید می کند.

تلویزیون رژیم اشغالگر با تشکیک در توجیهات بسیاری از سران اخوان المسلمین و یا مسئولان سیاسی مصر مبنی براینکه نامه "مرسی" برای رعایت "پروتکل"ها بوده،  تأکید کرد: استفاده مرسی از واژه هایی مانند "دوست صمیمی" خطاب به پرز، نامه ای غیرعادی و صمیمانه است؛ که نشان می دهد مصر تمایل دارد صادقانه روابط خود را با اسرائیل ارتقا دهد.از سوی دیگر، انتشار نامه رئیس جمهوری مصر به رئیس رژیم اشغالگر با واکنش و استقبال صهیونیستها در شبکه های اجتماعی و اینترنت همراه شده ، به صورتی‌که اعضای انجمن صهیونیستی موسوم به "سخن صلح" پیشنهاد کردند مرسی برای دریافت جایزه صلح نوبل نامزد شود.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 2 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com