وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

رئیس بانک اسرائیل می گوید که اگرچه اقتصاد ایران بابت تحریم ها رو به نزول می رود ولی ایران همیشه راهی پیدا می کند تا بتواند اقتصادش را زنده نگه دارد.

بولتن نیوز: آقای استانلی فیشر رئیس بانک اسرائیل می گوید که او بسیار شک دارد که تحریم ها علیه ایران بتواند اقتصاد این کشور را ویران نماید.
 



وی در مصاحبه با خبرگزاری سی ان بی سی  گفت: تحریم ها یک اثر سیاسی بر روی ایران دارد و این موضوع مطرح است  که ایرانیان چگونه با این قبیل تحریم ها مقابله می کنند.
فیشر می گوید اگرچه تحریم ها علیه ایران سخت تر می شود ولی در همین حال برنامه هسته ای ایران نیز با سرعت زیادی به پیش می رود.

او همچنین می گوید که بانک مرکزی اسرائیل تمامی اقدامات و فعالیت های لازم را برای کارکردن بر روی سناریوهای مختلف به اجرا در می آورد.

نقط نظرات رئیس بانک مرکزی اسرائیل پس از آن حائز اهمیت است که وزیر دارایی اسرائیل آقای "یول اشتینتیز" هفته گذشته به رادیو اسرائیل گفته بود که اقتصاد ایران به دلیل تحریم های بین المللی به نابودی کشیده شده است.

وزیر دارایی اسرائیل گفته بود که تحریم ها در طی چند سال گذشته اثر زیادی داشته و اقتصاد ایران پرش زیادی داشته و بنوعی در معرض نابودی قرار گرفته زیرا ایران درآمدی نزدیک به 45 تا 50 میلیارد دلار از درآمد نفتی خود را از دست داده است و بدلیل تحریم های اعمال شده در صنعت نفت و گاز ایران در طی سالهای گذشته شاهد تضعیف صنعت نفت و درآمد دولت ومشکلات بانکی و... هستیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 3 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com