وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل


 
پیش فرض شرافت نداشته یک گزارشگر!

شرافت نداشته یک گزارشگر!



 

ذات پلید و خباثت درونی یک فرد آنجا دیده می شود که چنان با افتخار روی ناو آمریکایی بر علیه کشور و هموطنانش گزارش تهیه می کند که گردانندگان اصلی شبکه های وابسته به انگلیس در این بی غیرتی و بی شرفی"کسری ناجی" انگشت به دهان می مانند، که چگونه می شود یک به ظاهر ایرانی به خاطر یک کیسه زر بریتانیایی اینگونه از ناموس و عزت کشورش عبور نماید! و صدالبته پشت پرده این نمایش رسانه ای ،تفکرات بهایی – انگلیسی یک خبرنگار خائن به کشور خود است که اهداف پلید سیاستمدارن غربی را دنبال می کند.
بی شک کلمه "خبرنگار" و یا گزارشگر از آن دسته کلماتی است که در خود مفاهیمی چون حقیقت جویی، آزادگی ، شرافت و غیرت را به همراه دارد و مطمئنا هر خبرنگاری به داشتن چنین صفاتی به خود می بالد.
البته در این میان هستند افرادی که این نام را با خود به یدک می کشند اما علاوه بر اینکه اثری از شرافت و آزادگی را در آنان نمی بینیم بلکه وجودشان سرشار از بی غیرتی و بی شرفی و بی ناموسی است!
نمونه های این خباثت را به راحتی می توان در شبکه های وابسته به سرویس های انگلیسی و صهیونیستی دید که هراز چندگاهی اخبار بی عفتی ها و هرزگی هاشان ازیک سو و از سوی دیگر بی غیرتی و بی شرفی شان نسبت به خاک و میهن و هموطنانشان از سوی دیگر، لکه ننگی می شود برای این حرفه مقدس!
خود فروشی و بی ناموسی این قشر را می توان در آنجا به وضوح دید که صهیونیسم پرورده ای چون "کسری ناجی" که به ظاهر گزارشگرو خبرنگار و در اصل یکی از افراد کلیدی و تاثیر گذار شبکه بی بی سی فارسی می باشد، در تنگه هرمز و بر روی ناو آمریکایی که اولین دشمن وطنش می باشد ، به سمت بندرعباس برای هموطنانش رجز می خواند و برای اربابان بالا دستش دم تکان می دهد! شاید هیچ گزارشگر آمریکایی نمی توانست اینگونه آنچه را که هدف آمریکایی ها از حضور در تنگه هرمز بود،در رسانه ها منعکس کند.
سابقه رپرتاژهای خبری و اظهار نظرهای خاص این مهره انگلیسی که ناجی شبکه ها و لابی های صهیونیستی است، نشان می دهد از کسی که جیره خوار سرویس های جاسوسی انگلیس و بهایی پرور است چیزی جز این توقعی نباید داشت که نیش و کینه عقرب از اقتضاء طبیعت اوست!
شاید مخاطب آن فرموده حضرت سید الشهدا(ع) که"اگر دین ندارید لا اقل آزاده باشید"، همین قشر بوده اند که حقیقتا در کربلای جهانی امروز به خوبی نقش یزیدیانی را بازی می کنند که لقمه حرام انگلیسی چشم و گوش و شکمشان را پرکرده و دیگر هیچ اثری از شرافت و غیرت و مردانگی را در آنان نمی توان پیدا کرد و غافل از اینکه پیروز میدان عاشورا ابن سعد نبود که ان الباطل کان ذهوقا!



نظرات شما عزیزان:

ایرانی مسلمان
ساعت8:47---22 فروردين 1394
سلام و درود بر شما

خدا لعنت کند خائنین به وطن و اسلام عزیز ما را در هر لباسی

و خدا حفظ کند آدمهای خیرخواه و خدا صفت رو



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 5 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com