وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

شنبه این هفته ده تن از قاچاقچیان مواد مخدر به جرم حمل صدها کیلو مواد مرگبار- که به تعبیر یکی از آنها می‌تواند یک ملت را نابود کند - به دار مجازات آویخته شدند تا برای سوداگران مرگ درس عبرتی باشد تا شاید دست از نابود کردن جوانان ایرانی بردارند.
در همین حال احمد شهید گزارشگر حقوق بشر سازمان ملل – که پیش از این نیز گزارش مغرضانه‌ای علیه وضعیت حقوق بشر در ایران منتشرکرده است - این اقدام را «وحشتناک» دانست وخواستار توقف اعدام سوداگران مرگ درایران شد. کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نیز گفت از این اعدام‌ها «وحشت زده!» شده است.
این درحالی است که مرکز اصلی تولید بیش از 90 درصد مواد مخدر جهان کشور همسایه ما افغانستان است و پس از تهاجم آمریکا و متحدان اروپایی‌اش و حضور تفنگداران آنها در این کشور، میزان تولید مواد افیونی نه تنها کاهش نیافته بلکه ده‌ها برابر افزایش یافته است. همچنین تردیدی نیست که مقصد اصلی کاروان‌های قاچاق مواد مخدر که از افغانستان بارگیری می‌شوند کشورهای اروپایی هستند که در ایران با فداکاری وایثارگری نیروهای انتظامی و مرزداران غیور ما با مانع مواجه شده و گرفتار عدالت می‌شوند. طبیعی است در جریان مبارزه ایران با مواد مخدر بخشی از این مواد کشف می‌شود و بخش دیگری از آن نیز در کشور رسوب کرده و توسط خرده‌فروشان، جوانان عزیز ما را هدف قرار داده وآنها را به ورطه نابودی اعتیاد می‌افکند.
اکنون که اروپائی‌ها نه تنها در مبارزه ایران علیه مواد مخدر - که در واقع جوانان اروپائی را نیز از این مواد مصون می‌نماید - همکاری نمی‌کنند بلکه برای قاچاقچیان اشک تمساح می‌ریزند و جمهوری اسلامی را برای مجازات قاچاقچیان محکوم کرده و کشورمان را به نقض حقوق بشر متهم می‌کنند باید چاره دیگری اندیشید؛ پیشنهاد مشخص نگارنده «ترانزیت مواد مخدر به اروپا» است!
 حال که بازار هدف قاچاقچیان اروپاست، می‌توان با ایجاد یک کریدور حفاظت شده، کاروان‌های مواد مخدر را از مرز شرقی تا مرز غربی اسکورت و همراهی کرده و آنها را در مرز غربی از کشور خارج کرد.
چنین اقدامی موجب می‌شود بخش عظیمی از توان و سرمایه انتظامی و انسانی ما صرف مبارزه با کاروان‌های قاچاق مواد مخدری که به قصد اروپا بارگیری کرده‌اند نشود و حتی جمعی از بهترین جوانان ما دراین راه قربانی نشوند، همچنین ما دیگر با قاچاقچیان عمده مواجه نیستیم تا آنها را دستگیر کرده و به مجازات برسانیم وبه نقض حقوفق بشر متهم شویم! و نیز از رسوب مواد مخدر در داخل کشور نیز مصون می‌مانیم و کاهش توزیع مواد مخدر موجب کاهش اعتیاد در کشور و رهائی تدریجی جوانان کشور از این دیو وحشتناک می‌شود.
با اجرائی شدن این پیشنهاد دور نخواهد بود که خانم کاترین اشتون به جای وحشت‌زده شدن از اعدام قاچاقچیان، از موج جوانان معتاد اروپائی وحشت‌زده شود. در آن روزها قیافه وحشت‌زده خانم اشتون واقعا دیدنی خواهد بود!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 5 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com