وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

 

اشتباه نکردید! درست خواندید.آخر الزمان است دیگر. اتفاقاتی می افتد که شاید باورکردنش سخت باشد.

 اما اگر می خواهید راحت تر باور کنید بهتر است به چند سال قبل برگردیم. ببینیم کجا بودیم و به کجا رسیدیم. با نگاهی به گذشته و حال، می شود آینده را پیش بینی کرد. درست مثل کسی که قدم در جاده ای گذاشته، اگر نگاهی به پشت سر و نگاهی به موقعیت فعلی اش بیندازد می تواند بفهمد با مسیری که پیش گرفته چه هنگام به مقصد می رسد.

 اگر آن زمان می گفتند: چند وقت دیگر پسران و مردان، به جای اینکه ریش و سیبیل خود را شانه کنند، گیسوان بلند و پریشان خود را می بافند؛ باورتان می شد؟!

باورتان می شد برخی از جوانان مثل زنها صورت خود را آرایش کنند؟!

اگر روزگاری می شنیدید جوانمردان ذهن و خیال شما، به گونه ای خود را اصلاح می کنند، که تشخیص جنسیت آنان در نگاه اول ممکن نیست، چه می گفتید؟

همه اینها را گفته بودند. ولی ما باورمان نشد. یا حداقل فکر نمی کردیم به همین زودی ها این اتفاق بیفتد!

آری فکر نمی کردیم در همین زمان ما جوانانی که همسن و سالان آنها در چند سال قبل مردانه در مقابل دشمن ایستادند و جانانه مبارزه نمودند، لباس هایی برتن کنند که هنوز بسیاری از زنان نیز از پوشیدن آن حیا می کنند.

باورمان نمی شد جوانانی که حتی از پوشیدن لباس های آستین کوتاه هم حیا می کردند، امروز از بیرون بودن مارک لباس زیرشان نه تنها خجالت نمی کشند که بدان افتخار هم می کنند.

شنیدیم که پیامبر صلی الله علیه و آله فرمود:

در آخرالزمان مرد ها خود را شبیه زنها و زنها خود را شبیه مرد ها می كنند.

شنیده بودیم و برایمان گفته بودند. ولی در خیالمان هم نمی گنجید روزی همین جوان های ما، شلوارهای زنانه بپوشند. تصور نمی کردیم کسی که خود را مرد می نامد لباس هایی تنگ و بدن نما با رنگ هایی زنانه و دخترانه بر تن کند و با کرشمه های زنانه در کوی و برزن ظاهر شود.

باورمان نمی شد که مردی و مردانگی که نشانه اش مرام و معرفت و فتوت بود، با اداهای زنانه جابجا شود.

باورمان نمی شد که دختران و پسران یک خانواده لباس هایشان مشترک شود و تشخیص آنها از هم مشکل.

همه این ها را شنیده بودیم ولی باور نکردیم. تمام این وقایع را شنیده بودیم ولی یا باورمان نمی شد و یا از خود و اطرافیان خودمان دور می دیدیم. باورمان نمی شد فرزندان، برادران و عزیزان ما اینگونه بازیچه شیطان و شیطان صفتان شوند.

 حالا بیایید این خبر را جدی بگیریم شاید به غیرت جوانانمان برخورد و به خود آیند و مردی و مردانگی را از سر گیرند.

نکته ای که توجه به آن می تواند ما را نسبت به وضعیت اسفبار آخرالزمان هشیار و با بصیرت گرداند، این است که اگر از زاویه دیگر به اینگونه احادیث بنگریم به این نکته پی می بریم که این اخبار و روایات نوعی افشای نقشه دشمنان و تلنگر به جبهه خودی است که مراقب باشند.

 اهل بیت علیهم السلام می خواهند وضعیت خطرناک آخرالزمان را برای ما تشریح کنند تا شیعیانشان بیش از پیش مراقب خود و فرزندانشان باشد که اگر از آنان غفلت کنند، اگر آنان را با هر لباسی که به بازار آمد بپوشاندند، اگر ملاک انتخاب لباس آنان مدهای روز جامعه باشد و در این زمینه خود را با جامعه تطبیق دهند، اگر از همان زمان خردسالی فرزندان در انتخاب لباس تنها به زیبایی و مُد بیندیشند اگر به زیبایی فرزندانشان بیش از دین، فکر و عقل آنها اهمیت دهند، کارشان به جایی خواهد رسید که لباس های زنانه بر اندام پسرانشان بپوشانند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 7 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com