وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

مسیح علی‌نژاد ضد انقلاب فراری و جاسوس سرویس های اطلاعاتی بیگانه از صبح امروز طی 50 تماس سعی کرد تا با عشرت شایق نماینده سابق تبریز مصاحبه کند که این فعال سیاسی از هر گونه مصاحبه با این ضد انقلاب امتناع کرده و 48 تماس وی را بی پاسخ گذاشت.

به گزارش خبرنگار بولتن نیوز، مسیح علی‌نژاد خبرنگارنما و جاسوس فراری که چند سالی است در پناه ضد انقلاب و سلطنت طلب‌های خارج از کشور حضور دارد از صبح امروز در ادامه کارهای جاسوسی در خدمت بیگانگان سعی کرد تا با عشرت شایق نماینده سابق تبریز و فعال سیاسی تماس گرفته و مصاحبه ای با وی داشته باشد.

شایق که دو دوره سابقه نمایندگی و 30 سال فعالیت سیاسی را در کارنامه خود دارد با هوشیاری کامل ترفند این جاسوس خبرنگار نما را شناخت و از مصاحبه با وی امتناع کرد.

خبرنگار ما در همین راستا با شایق تماس گرفت و جزئیات این قضیه را جویا شد.

وی ضمن تایید این خبر گفت: از ساعت 11 صبح امروز تلفنی با کد خارج از کشور با اینجانب تماس می گرفت؛ و از آنجا که اینجانب می دانستم این تلفن خارج از کشور است جواب ندادم.

وی افزود: بعد از 31 بار تماس به این تلفن جواب دادم که متوجه شدم مسیح علی‌نژاد پشت خط است و گفت که می خواهد مصاحبه ای انجام دهد.

این نماینده سابق تبریز گفت: با اینکه اینجانب از صدای تماس گیرنده فهمیدم که وی چه کسی است اما از وی خواستم تا خود را معرفی کند که خود را علی‌نژاد معرفی کرد و اینجانب در پاسخ به وی گفتم، ما هیچ وقت با ضد انقلابان و بیگانگان ارتباط نداشته و هرگز هم با جاسوسان مصاحبه نمی کنیم.

این فعال سیاسی اضافه کرد: بعد از این صحبت تلفن را قطع کردم اما علی‌نژاد مکرراً با اینجانب تماس می گرفت، اما به تلفن‌های وی جواب ندادم.

شایق تصریح کرد: این جاسوس وقتی متوجه شد به تلفن وی جواب نمی دهم، از طریق تلفن دیگری که شماره آن نیفتاد با اینجانب تماس گرفت و من فکر کردم که این تلفن از داخل کشور است و وقتی جواب دادم دیدم باز علی‌نژاد است و عاجزانه اصرار دارد تا با من گفتگو کند و مکرر التماس می کرد که تلفن را قطع نکنم.

وی با بیان اینکه این جاسوس بیش از 50 بار با من تماس گرفت، خاطر نشان کرد: این جاسوس و جاسوسان از این دست باید بدانند که هر کس چه نماینده و چه غیر نماینده اگر از هویت واقعی آنها مطلع باشد هرگز با آنها مصاحبه نمی کند و اگر این فرد در گذشته توانسته با برخی از نمایندگان مصاحبه کند به این دلیل بود که آنها از هویت واقعی وی مطلع نبوده اند.

شایق گفت: اینجانب علی‌نژاد را از سالهای گذشته می شناختم و ارتباط وی با ضد انقلاب ها و سلطنت طلب‌ها و جوسازی علیه نظام باعث شد تا اینجانب با وی مصاحبه نکنم.

وی افزود: اینجانب به عنوان یک ایرانی از همه مسئولین، چه آنهایی که در رأس کار هستند و چه آنهایی که فعلاً مسئولیت چندان مهمی ندارند می خواهم که این جاسوسان و ضد انقلابان را بشناسند و از هرگونه گفتگو و مصاحبه با آنها خودداری کنند.

 


نماینده سابق تبریز خطاب به خبرنگار ما گفت: هم اکنون که من در حال صحبت با شما هستم این جاسوس همچنان با اینجانب تماس میگرد و با اصرار و التماس می خواهد تا با وی گفتگویی انجام دهم. اما من از طریق شما خبرنگاران داخل ایران به آنها این پیام را می دهم که ما را با شما کاری نیست و ملت ایران از ارتباط با ضد انقلاب و بیگانگان همواره تبری جسته است.

شایق تصریح کرد : جمهوری اسلامی ایران بر پایه خون شهدا، ولایت امام راحل و هوشمندی مقام معظم رهبری به راه خود ادامه می دهد و هر گونه ارتباط با ضد انقلاب را خیانت به خون شهدا و آرمانهای امام راحل می دانم و هرگز این خیانت صورت نخواهد گرفت.

وی تاکید کرد علی‌نژاد و علی‌نژادها باید بدانند که هرگز به اهداف شوم خود دست نخواهند یافت و ما یک تار موی این مملکت را به هزاران ضد انقلاب و جاسوس نخواهیم فروخت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 8 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com