وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

مردم در روستای فقیر العکر در حاشیه منامه بیش از هشت روز است که در محاصره قرار دارند و اهالی این روستا با مشکلات جدی برای تامین معیشت خود مواجه هستند.

نیروهای آل خلیفه همچنان به محاصره روستای العکر ادامه می‌دهند و ماموران امنیتی به گشت زنی در خیابان‌ها می‌پردازند تا هرگونه تحرک مردم را تحت کنترل درآورند.

همچنین گزارش‌ها حاکی از آن است که شب گذشته جوانان روستای العکر با برگزاری تظاهرات خواستار توقف محاصره روستای خود شدند که نیروهای امنیتی به آنها حمله کردند. جوانان بحرینی با کوکتل مولوتف پاسخ نیروهای آل خلیفه را دادند.

تلاش برای شکستن محاصره روستای العکر درحالی برای هشتمین روز ادامه یافته که مردم طی چند روز گذشته بارها تلاش کردند تا این محاصره را بشکنند.

روستای العکر یکی از مناطق محروم در اطراف پایتخت بحرین است که نیروهای موسوم به سپر جزیره و نیروهای امنیتی آل خلیفه آنرا محاصره کردند تا مردم را مجازات کنند.

آل خلیفه مدعی است که یک نیروی امنیتی این رژیم در این روستا کشته شده و همین مسئله بهانه‌ای شده تا از زمین و هوا این روستا محاصره شود تا مانع از هرگونه تحرک مردم شوند و یک نوع مجازات جمعی علیه مردم اعمال شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 8 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com