وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

«محمد سلامه» سردبیر روزنامه الدیار اردن در حاشیه نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار بین‌الملل خبرگزاری فارس تاکید کرد: بحران سوریه یک توطئه است که دلیل آن پافشاری دمشق در حمایت از لبنان و فلسطین است و جنگ سوریه جنگ توطئه‌گران علیه مقاومت است.

سلامه با اشاره به نقش ترکیه در تشکیل بحران سوریه اظهار داشت که آنکارا در حال پیگیری اهداف عثمانی است.

سردبیر روزنامه الدیار در ادامه افزود: اوضاع در سوریه رو به بهبود است و من باور دارم که دولت بشار اسد رئیس جمهور سوریه سرانجام پیروز خواهد شد.

سردبیر روزنامه اردنی با انتقاد از نقش منفی اخوان‌المسلمین در سوریه تصریح کرد که اخوان حق ندارد در مسئله سوریه اینگونه همراه توطئه‌گران شود چرا که نظام سوریه سال‌ها حامی مقاومت فلسطین بوده است و آنها باید بدانند که نظام سوریه سرنگون نخواهد شد.

سلامه درباره موضع دوگانه کشورش در قبال بحران سوریه گفت: سیاست خارجی اردن تلاش می‌کند تا در ادامه بحران سوریه بی‌طرف بماند و دولت اردن به تروریست‌ها اجازه ورود به سوریه را نخواهد داد.

وی در پایان درباره فضای نمایشگاه مطبوعات گفت: این نمایشگاه عالی است و به نظرم کشور ایران و شهر تهران بسیار زیباست و هیچ نشانی از آنچه که در رسانه‌های غربی گفته می‌شود ندیدم.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 8 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com