وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

سردار حاجی زاده رقم خوردن سرنوشت جنگ با ایران با هدف قراردادن نقاطی از سوی اسکادرانهای هوایی و هواپیماهای بدون سرنشین و اقدام موشکی بر علیه مراکز هسته ای و نظامی را نگاهی ساده و سطحی توصیف و تصریح کرد: اینگونه ادعاهای غیر منطقی سران رژیم صهیونیستی بیشتر جنبه جنگ روانی و تبلیغاتی است به این خاطر که اسرائیل به لحاظ نظامی به هیچ وجه قادر به ایستادگی در برابر ایران نیست.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در مسیر سقوط قرار گرفته است شرایط منطقه را خارج از کنترل مدیریت صهیونیست ها و غرب خواند و اظهار داشت: با توجه به موج بیداری اسلامی و شرایطی که در منطقه بعد از انقلاب مصر، شکست توطئه ها در سوریه و نتایج جنگ های 33 روزه و 22 روزه حاکم است نشانگر گام نهادن اجباری این رژیم در مسیر سقوط می باشد.

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه در ادامه گفت: روش غرب در گذشته اینگونه بود که برای حل بحران های اقتصادی جنگ به راه می انداخت اما امروز شرایط به گونه ای است که جنگ هایی که آنان به راه انداخته اند بحران اقتصادی را برایشان به ارمغان آورده است.

وی خاطر نشان کرد: رژیم صهیونیستی برای حل بحران های داخلی و سلطه بر منطقه جنگ به راه می انداخت و اکنون نیز برای اینکه مانع سقوط و انحطاط خود شود به دنبال آن است تا جنگی را به راه بیاندازد.

سردار حاجی زاده با بیان اینکه صهیونیست ها تهدیدات خود را بر پایه توان آمریکا صورت می دهند گفت: به طور قطع رژیم صهیونیستی بدون کمک آمریکا نمی توانند دست به هیچ اقدامی بزنند غافل از اینکه آمریکایی ها در منطقه از شرایط خیلی بدی برخوردارند و به هیچ وجه وضعیت آنها مناسب جنگ نیست.

وی با تأکید بر اینکه در راهبرد جمهوری اسلامی ایران شروع جنگ و آغاز تهاجم تعریف نشده است گفت: البته در صورتی که تحرکات آنان مبنی بر تهاجم را احساس کنیم به هیچ وجه غافلگیر نخواهیم شد و دشمن به هیچ عنوان توانایی مدیریت جنگ را ندارد.

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسخ ها و سناریوهای جمهوری اسلامی ایران را خاج از تصور سران رژیم صهیونیستی عنوان و تصریح کرد: اگر جنگی صورت بگیرد عکس العمل های ما خارج از تصور آنها بوده و اقدام نظامی مقدمه نابودی این رژیم منحوس توسط خود آنها خواهد بود.

وی افزود: اگر برآورد دشمنان از پاسخ و سناریوی ما در حد توانایی های موشکی باشد کاملا در اشتباهند ما به طور قطع از هزاران روش بر علیه آنها استفاده کرده و سناریوی سنگین و غیر قابل تصوری را برای آنها رقم خواهیم زد.

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه در ادامه خاطرنشان کرد: آغاز درگیری با اراده سران رژیم صهیونیستی است به دلیل اینکه ما شروع کننده هیچ جنگی نیستیم و نیازی به شروع این درگیری نمی بینیم اما به طور قطع در لحظات اول ضربات کوبنده ای وارد کرده و آنها را نابود می کنیم.

وی با تأکید بر اینکه جنگ بین ایران با رژیم صهیونیستی یا آمریکا را بطور مستقل نمی توان متصور شد گفت: هر کدام از این دو طرف شروع کننده جنگ باشند دیگری نیز وارد جنگ خواهد شد.

سردار حاجی زاده خاطر نشان کرد: ما آمریکا و اسرائیل را در کنار هم دیده و نمی توانیم متصور شویم که رژیم صهیونیستی بدون پشتیبانی آمریکا چنین جنگی را آغاز کند به همین خاطر در صورت وقوع جنگ به طور قطع ما با هر دو طرف وارد جنگ شده و با پایگاههای آمریکا درگیر خواهیم شد.

وی با بیان اینکه با وقوع جنگ ممکن است کشورهایی به نفع یا بر علیه ایران وارد این درگیری شوند و این جنگ به جنگ جهانی سوم تبدیل شود گفت: در صورت آغاز جنگ پایگاههای آمریکا در کشورهای منطقه مورد هدف قرار خواهند گرفت که این پایگاهها از نظر ما حکم سرزمین و خاک آمریکا را دارند نه قطر، بحرین یا افغانستان.

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه با بیان اینکه وقوع جنگ به سرعت تمام منطقه را فرا خواهد گرفت اظهار داشت: نباید تصور کرد که با بروز جنگ کشورهای منطقه اعلام بی طرفی کنند و یا اینکه مردم منطقه به مقابله با آمریکا نپردازند.

وی با اشاره به حوادث هفته گذشته و انهدام 6 هواپیمای آمریکایی در یک پایگاه نظامی آمریکا در منطقه یا هدف قرار گرفتن تانکرهای حامل سوخت و کشته شدن سربازهای آمریکایی گفت: این اتفاقات در شرایطی رخ می دهد که ما با کسی درگیری نداریم.

سردار حاجی زاده با اشاره به افزایش دقت موشک های جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: با افزایش تهدیدات و اظهارات تنش زا به طور طبیعی تعداد موشک های ما نیز افزایش می یابد.

وی همچنین در خصوص دقت و برد موشک ها گفت: ما نیازی نمی بینیم که برد موشک های خود را افزایش دهیم حتی اگر موضوع رژیم صهیونیستی مطرح نبود نیازی نمی شد که برد موشک هایمان را به 2 هزار کیلومتر برسانیم.

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه با بیان اینکه اگر از طریق پایگاههایی که در منطقه است تهاجمی بر علیه ما صورت گیرد قادریم با موشک های کوتاه برد آنها مقابله کنیم افزود: از ناحیه اروپا احساس نگرانی نداریم به همین خاطر نیازی نمی بینیم که آنها را هدفی برای خود قرار دهیم و مبادرت به ساخت موشک های دوربردتری کنیم هر چند از توان و فناوری لازم در این زمینه برخوردار هستیم و زمانی که توانایی قرار دادن موشک در مدار را داریم به طور قطع می توانیم موشک های دوربرد تری داشته باشیم.

وی افزود: تصور می کنم که برای دفاع از کشورمان همین میزان کافی است البته افزایش دقت، کیفیت و تعداد موشک ها همواره مورد توجه ما خواهد بود.

سردار حاجی زاده با اشاره به وضعیت استقرار سپر موشکی و سامانه گنبد آهنین صهیونیست ها اظهار داشت: مقابله آمریکا با ما تنها به امروز بر نمی گردد. ما دوران جنگ شاهد تحریم های متعدد آمریکا بودیم که سعی می شد سلاح و تجهیزات در اختیار ما قرار نگیرد و امروز شاهدیم با استقرار سپر موشکی دورتر ایستاده اند.

وی افزود: آنها در ابتدا مدعی شدند که سکو های ما را خواهند زد، پس از آن ادعا کردند موشک ها را در هوا مورد اصابت قرار خواهند داد اما اکنون اذعان می کنند که در نقطه انتهایی ورود موشک ها آنها را هدف قرار می دهند که این امر بیانگر عقب نشینی مرحله به مرحله صهیونیست هاست.

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه با اشاره به ارتقای دقت موشک ها و تأکید بر اینکه این موشک ها به طور قطع در نقاط پیش بینی شده اصابت خواهند کرد گفت: ما با رصد دقیق اقدامات دشمن همواره در حال ارتقاء توانمندیهای خود هستیم و به نمایش گذاشتن فیلم اصابت موشک ها و فرود آمدن آنها در کادر دوربین اقدامی است که در دنیا صورت نمی گیرد و حاوی پیام های مهمی برای دشمنان می باشد.

فرمانده هوا فضای سپاه در پایان با اشاره به اهمیت استراتژیک تنگه هرمز گفت: جمهوری اسلامی ایران و بسیاری از کشورهای دنیا امروز در حال استفاده از این تنگه می باشند و تأمین امنیت آن بر عهده ماست و به طور دقیق مراقبیم که ناامنی از سوی کشورهای فرامنطقه ای با دزدان دریایی در این منطقه پیش نیاید. تا زمانی که در حال استفاده از تنگه هرمز باشیم امنیت آن تأمین می شود اما اگر نتوانیم از این تنگه بهره برداری کنیم به طور قطع اقدامی می کنیم تا منافع تنگه هرمز به آمریکا و سایر کشورها نیز نرسد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 9 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com