وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

رژیم صهیونیستی در آخرین تلاش خود در ایجاد عملیات های روانی اخیرا سرمایه گذاری خود بر مباحث قومیتی و نژادی را افزایش داده است و به طرز موذیانه ای اقدام به تحریک اقلیت های مذهبی مختلف نموده است. به طوریکه ظرف دو یا سه روز گذشته جراید اسرائیلی به درج مطالبی در دفاع و حمایت از حقوق قومیت کُرد در عراق، ترکیه، سوریه و بخصوص ایران اقدام کرده است. اسرائیل بهار کذایی کُردها یا به عبارتی نقشه شوم صهیونیسم برای ایجاد تنشهای قومیتی در کشورهای هدف را فرصت مناسبی برای ضربه زدن به امنیت داخلی ایران دیده است.

سرویس بین الملل پایگاه 598 - قراینی از جمله عقب نشینی اخیر امریکا و اسرائیل از طرح حمله نظامی علیه ایران، تشدید تحریم های اقتصادی، تلاش برای ایجاد جو رعب و وحشت در جامعه علمی کشور (به وسیله ترورهای گاه و بیگاه)، دخالت بارز در جریانات پس از انتخابات ریاست جمهوری سال 88، و اینک دایه ی مهربان تر از مادر شدن برای اقوام مختلف ایران، همه و همه نشانگر این واقعیت است که دشمن به خوبی به ناکارمد بودن جنگ سخت علیه ایران واقف است و در عوض، تاثیر داشتن عملیات های پیچیده روانی برای رسیدن به پیروزی علیه ملت ایران را محتمل می داند.

اسرائیل در آخرین تلاش خود در ایجاد عملیات های روانی اخیرا سرمایه گذاری خود بر مباحث قومیتی و نژادی را افزایش داده است و به طرز موذیانه ای اقدام به تحریک اقلیت های مذهبی مختلف نموده است. به طوریکه ظرف دو یا سه روز گذشته جراید اسرائیلی به درج مطالبی در دفاع و حمایت از حقوق قومیت کُرد در عراق، ترکیه، سوریه و بخصوص ایران اقدام کرده است.

دخالت های استکبار در مسائل داخلی عراق و تحریک کردستان این کشور در ایجاد شورش و تشنج –که با هشیاری مراجع و مفتی های شیعه و سنی نقش بر آب شد- دست کثیف صهیونیسم بود که از آستین امریکا بیرون آمده بود. اوضاع کُردهای ترکیه نیز که ثبات مستمری را دنبال نمی کند. در این میان، شرایط خاص سوریه باعث طمع اسرائیل شده تا پرچم مسائل قومی و فرقه ای را در این کشور نیز برافراشته سازد و به چیزی که خود آن را ”بهار کُردها" می نامدبهره ببرد.

اسرائیل بهار کذایی کُردها یا به عبارتی نقشه شوم صهیونیسم برای ایجاد تنشهای قومیتی در کشورهای هدف را فرصت مناسبی برای ضربه زدن به امنیت داخلی ایران دیده و به خیال خام خود در تلاش است تا با ترغیب قومیت کُرد آنها را علیه نظام جمهوری اسلامی به اعتراض و آشوب وادارد!

در مطلب درج شده در هاآرتص که در روزهای اخیر مورد استقبال بیگانگان واقع شد، تلاش عمیقی صورت رفته تا اینگونه القا شود که حکومت ایران در حال سرکوب شدید قومیت های مختلف ازجمله قومیت کُرد، و بی توجهی به نیازها و خواسته های آنهاست.

اُفرا بنگیو نویسنده این مطلب اظهار امید کرده است که بهار کُردی و یا به تعبیر واقعی تنشهای تحمیلی بین قومیت ها به ایران نیز برسد. صهیونیسم به خوبی دریافته است که رمز موفقیت و استقامت ایران در مقابل سختی ها و مشکلات تحمیلی از جانب دشمن، در اتحاد بین اقوام و فرقه های مذهبی گوناگون دیده می شود.

و به همین دلیل از هر ابزاری استفاده می نماید تا این اتحاد را به هم زده نژادها و فرقه های مختلف مذهبی را به جان هم بیندازد. هاآرتص با سیاهنمایی فوق العاده درخصوص اوضاع اقلیت های مذهبی در ایران، اوضاع کردهای ایران را غیررضایت بخش خوانده و تلویحا از آنان دعوت می کند حقوق خود را از حکومت مطالبه کنند.

افرا بنگیو به همین دخالت ها بسنده نکرده و برای گلالود کردن هرچه بیشر اوضاع و اخذ نهایت بهره از برهم زدن اتحاد بین ملت ایران، بحث شیعه و سنی را اینبار بین کردها مطرح می کند تا کردهای اهل تسنن و کردهای شیعه کشورمان را به جان هم بیندازد.

وی با گریز دیگری به مناطق کردنشین در سوریه، تحریم ها و مسائل حاد اقتصادی را در برهم زدن اتحاد بین اقوام مختلف و ایجاد آشوب و اعتراض علیه حکومت های غیرکُرد، مهم تلقی می کند و می نویسد: ”اوضاع نابسامان اقتصادی مانع می شود تا حکومت بتواند با اهدای مشوق های اقتصادی، رضایت کُردها را جلب نموده و از شورش آنان جلوگیری نماید."

هاآرتص سپس به طور ضمنی و بدون اشاره به جنایت های پژاک، از فعالیت های این گروهک تروریستی تقدیر کرده و البته آن را بی ارتباط با امریکا مینامد! در آخر نیز با اظهار امیدواری در رسیدن تنشهای سوریه به ایران، استقلال کردستان ایران، و تشکیل کردستان واحد بین ایران، عراق، ترکیه و سوریه پرونده دخالت ها و طرح های شوم خود برای خدشه وارد کردن به امنیت داخلی ایران و امنیت منطقه خاورمیانه را تکمیل می نماید. غافل از اینکه اتحاد بین شیعه و سنی، و بین کرد و ترک و لر و عرب و بلوچ و ... چیزی نیست که با نقشه های پلید یک رژیم ضدانسانی از بین برود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 9 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com