وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

البته گویا گلشیفته منظور پدرش را درست متوجه نشده است! وگرنه مطمئنا ایشان منظورش این نبوده است که اینقدرها در خدمت برخی از مردم(!) باشی! بالاخره در خدمت مردم بودن هم حد و اندازه ای دارد!

***

مسیح ترانه سرا می شود!

شنیده می شود مسیح علینژاد این روزها با کمبود سوژه مواجه شده است؛ اصلا کسی دور و برش نیست تا با او دو دقیقه مصاحبه کند. برخی می گویند ترانه "همه رفتند کسی دور و برم نیست، چنین بی کس شدن در باورم نیست!" را علینژاد همین دو روز پیش سروده است!

مسئولان عزیز! انسان دوستیتان کجا رفته است؟! بالاخره مسیح خبرنگار است و باید از راه همین مصاحبه کردن هایش پول در بیاورد! چرا دیگر هیچکس پاسخ تلفن های او را نمی دهد؟! اگر فردا پس فردا زبانم لال ایشان هم به مانند گلشیفته برای درآوردن پول دست به هر کاری زد چه؟! آنموقع شما باید پاسخگو باشید!!

پس از آنکه مسیح 50 دفعه به تلفن همراه شایق تماس گرفت و ایشان جواب وی را نداد با خودش گفت: "کی به کیه؟! تاریکیه! اصلا یک مصاحبه تخیلی با ایشون می نویسم! بار اولم که نیست!"

***


هم عقل ندارید، هم مو!

این روزها نیک آهنگ کوثر به اپوزیسیون و فراری های ضدانقلاب گیر می دهد! چندی پیش به مسیح تیکه انداخت و این روزها نیز به کله کچل اپوزیسیون انتقاد کرده است!

نیک آهنگ در مطلبی نوشت: "سن بازی‌گران اپوزیسیون چقدر است؟ عکس‌های پس کله مهمانان به من می‌گوید که چند نفر موهای‌شان سفید است و چند نفر وارد دایره کچل‌ها شده‌اند و چند نفر رنگ موی خود را به رخ بقیه کشیده‌اند! اگر روزی از نهضت آزادی به عنوان حزب پیرمردها یاد می‌شد، الان باید بسیاری از نهادهای سیاسی مخالف رژیم تهران را چه نامید؟"

در همین رابطه یکی از شاعران گفت:

"گفت آگه نیستی روی کله ات نمونده یک دونه مو

گفت در سر عقل باید کچل بودن عار نیست

گفت آخه بیچاره! شماها که هم عقل ندارید هم مو!"

در پایان خدمت نیک آهنگ نیز باید عنوان شود که به جای آنکه کچلی اپوزسیون را به آنها یادآوری کنی، باید کم عقلی یشان را به آنها خاطرنشان کنی!


 

رها ابریشمی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 9 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com