وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به حلب، به دلیل اقدامات خرابکارانه گروهک‌های تروریستی مسلح در برخی از مناطق شهر حلب و ریف آن شماری از اهالی این شهر و استان، توسط عناصر این گروهک‌ها کشته، ربوده و شکنجه شده و خانه‌هایشان تخریب و نابود شد، به همین دلیل شماری از خانواده‌های ساکن مناطق مختلف حلب برای در امان ماندن از حملات عناصر تروریستی خانه و کاشانه خود را رها کنند و آواره مناطق دیگر حلب شوند که از جمله آنها «کوی دانشگاه» حلب است. 

به همین منظور خبرنگار فارس در حلب به این منطقه رفته و با شماری از این پناهجویان به گفت‌و‌گو نشسته است.

یکی از اهالی حلب که خانه و کاشانه خود را به خاطر اقدامات تروریستی از دست داده و هم اکنون در کوی دانشگاه حلب زندگی می‌کند، به فارس گفت که وی در کنار دیگر هموطنانش در سوریه و به خصوص در حلب در امنیت و آرامش به سر می‌برد و زندگی می‌کرد،‌ اما با پای گذاشتن تروریست‌ها به سوریه و به خصوص حلب همه چیز به هم ریخت و آنها به دلیل حضور آنهاست که اینگونه در رنج و عذاب و سختی هستند.

مردم ترکیه برادر ما بودند و مرزهای ما همیشه به روی یکدیگر باز بود

همچنین یک شهروند دیگر سوری به ما گفت که ما با ترک‌ها برادر بودیم و آنها همیشه به کشور ما رفت و آمد داشتند و کالاهایشان را برای فروش می‌آوردند و مرزهای دو کشور همیشه بین ما باز بود و داوود اوغلو و همسرش همیشه به کشور ما سفر می‌کردند، اما اکنون نمی‌دانم چه شده که آنها اینگونه برعلیه ما شده‌اند.

خرابکاران از لیبی و عربستان سعودی و ترکیه برای نابودی کشور ما آمده‌اند

یکی دیگر از شهروندان سوری نیز گفت: ما سه ماه پیش به خاطر اقدامات تروریستی افراد مسلح و خرابی‌هایی که به بار آوردند، مجبور شدیم خانه و کاشانه خود را ترک کنیم و آواره شویم. تروریست‌ها همه چیز ما را خراب و نابود کردند، خانه‌ها، مساجد و مغازه‌ها؛ اینها افرادی هستند که اکثرا از لیبی و عربستان سعودی و ترکیه برای تخریب به سوریه آمده‌اند و دست به اقداماتی مانند قتل و کشتار و تخریب و ربودن اهالی منطقه می‌زنند.

ما دیدیم که تروریست‌ها خانه‌های ما را تخریب کردند

همچنین یکی از زنان حلب به ما گفت که با خانواده‌اش هم اکنون در کوی دانشگاه به سرمی‌برد. کودکانش آواره شده‌اند.‌ عناصر تروریستی خانه‌های آنها را تخریب می‌کنند و سپس ارتش سوریه را به این اقدام متهم می‌کنند، در حالی‌که من با چشم خود دیدم که این تروریست‌ها بودند که خانه‌های ما را خراب و ما را از آنها بیرون کردند، اما باکی نیست ما هم مقاومت می‌کنیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 10 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com