وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

بنده خطبه‌ای در لیبی برای آخوندهای سنی آنجا خواندم، از من راجع به کمّ و کیف خطبه پرسیدند، گفتم یک خطبه از خطبه‌های نهج‌البلاغه بود که در آنجا امیرالمؤمنین می‌فرماید 'ظلم به مردم آفت نظام اسلامی است'. این برایشان خیلی جالب بود.
·         طبق فرمایش مقام معظم رهبری در امر مبارزه با فساد نباید هیچ تبعیضی دیده شود و من و شما مردانه و با استقامت نباید بگذاریم ظلمی شود و باید با فساد و تبعیض مبارزه ‌کنیم. اگر به فرض پسر مرا بگیرند، نباید بگویم آخ پسرم مظلوم است؛ باید ببینیم چه خیانتی و جنایتی کرده است. ولی بعضی دیگر پسر و دخترشان هر غلطی که بکند، اینها به آنها جا و پناه می‌دهند و او را به کشور دیگری می‌فرستند تا استراحت کند و بعد که آب از آسیاب افتاد برگردد. البته از طرفی شاهد بوده‌ایم که انسان‌هایی روحانی مثل اسماعیلیان در کیاسر سه تا پسرش شهید شدند و دو تا پسرش مجروح هستند و مثل آیت‌الله جنیدی که چهار تا پسرش شهید شدند. یا مثل آیت‌الله جنتی که می‌گوید به جهنم که پسرم تیر خورد و مرد، نباید در خانه تیمی می‌رفت یا آیت‌الله محمدی گیلانی که حکم اعدام پسر خودش را خودش صادر کرد یا آقای حسنی امام جمعه ارومیه که روزنامه‌های زنجیره‌ای مسخره‌اش می‌کردند انسان فوق‌العاده‌ای است؛ خودش پسرش را دستگیر و بازجویی و حکم اعدام برای او صادر می‌کند.
·         در دفاع مقدس از تهران فقط 5140 روحانی شهید شدند. در حالی که مخالفان می‌گفتند آخوندها بچه‌هایشان را پنهان می‌کنند، با این که خودشان بچه‌هایشان را از مرز ترکیه فراری دادند. روحانیت در طول تاریخ به وظایف خود عمل کرده است و البته موارد استثنا هم بوده‌ است؛ مثل اکبر گودرزی که شهید مطهری را به شهادت رساند. آخوند عوضی و بد و سوء استفاده‌چی و دروغگو هم بوده ‌است.
·         چندی پیش که به شهر شیراز برای سخنرانی در دانشگاه آنجا رفته بودم، ملاحظه کردم که دانشجویان یکپارچه آتش هستند. تخلفات را می‌بینند. پول‌هایی که بعضی به تاراج برده‌اند مثل خاوری را کاملاً می‌شناسند. بنده خاوری را از نزدیک دیده‌ام، او ریشش سفید شده بود و در بانک ملی جلو می‌ایستاد و پشت سرش نماز اقامه می‌کردند (!) ولی پول‌های مردم را برداشت و فرار کرد. بنده کشمیری را هم دیده بودم، یک اورکت داشت با کلی ریش، او به مجلس شورای اسلامی هم می‌آمد. وقتی که در خیابان پاستور می‌دید روی زمین برف نشسته ولی اذان ظهر می‌گویند، اورکت را می‌کند و روی برف می‌گذاشت و نماز می‌خواند(!) او یک چنین فرد متقلّب و حقه‌بازی بود و بعد هم بمب را گذاشت و آن حادثه هشتم شهریور را در نخست‌وزیری رقم زد؛ به هر حال سالروز صدور فرمان هشت ماده‌ای حضرت آقا باید در عمل منتظر قوه قضائیه بود. *
·         دیروز یک دانشجو به من می‌گفت فائزه هاشمی را به 6 ماه حبس محکوم کرده‌اند ولی آن کسی که به فائزه توهین کرده، 8 ماه با چندین ضربه شلاق حکم داده‌اند (!) در حالی که جرم فائزه توهین به نظام و جرم این بنده خدا توهین به شخص بوده است؛ من هم گفتم این مربوط به قوه قضائیه می‌شود که از دست بنده خارج است. یک بار هم در این جلسه صحبتی در مورد قوه قضائیه کردم از من شکایت کردند و دادگاه ویژه به من زنگ زد و مرا احضار کرد.
·         یادمان هست رضاشاه و پسرش یک بسم‌الله نگفتند و در عمرشان یک آیه نخواندند و یک حرف حسابی نزدند. سفیر انگلیس کاغذ می‌نوشت و جلوی آنها می‌گذاشت که اعلی حضرتا مصلحت مملکت این است و آنها هم عمل می‌کردند! ولی مقام معظم رهبری شب و روز تلاش می‌کند و غصه بعضی از ما آخوندها، غصه بحرین، غصه کشورهای اسلامی، غصه مردم را می‌خورد. اخیراً ایشان فرمود بعضی‌ها عبا را به دور خودشان پیچیده‌اند و می‌گویند ما درسمان را می‌خوانیم و کاری به چیز دیگر نداریم! همیشه بزرگترها غصه می‌خورند و کوچکترها کیف می‌کنند؛ مثل پدر یک خانواده که بچه اذیت می‌کند و غصه او را پدر می‌خورد.
·          فکر روشن بلای جان آدم است. ولی بعضی چیزی حالیشان نیست. طرف نمی‌فهمد جمهوری اسلامی است یا شاهنشاهی، در دنیا چه خبر است! در کشورهای اسلامی چه می‌گذرد و به طور کلی احساس مسئولیت نمی‌کند. البته قرآن بیشتر از اکثریت خرده می‌گیرد و از اقلیت با بصیرت تعریف می‌کند. «اکثرهم الجاهلون، اکثرهم لایشعرون، اکثرهم لایعقلون، ما آمن معه الاقلیل، قلیل من عبادی الشکور » اینها بخشی از آیاتی در این موضوع است که در قرآن آمده است.
·         در هفته‌های اخیر 50-60 نفر پیدا شدند و پول مملکت را به بازی گرفتند و آشفته بازار درست کردند و نظام را زیر سؤال بردند. حالا دولت‌مردان هم در این گیر و دار به فکر تسویه حساب افتاده‌اند و نامه‌نگاری می‌کنند که به فرموده آیت‌الله مکارم شیرازی این نامه‌نگاری‌ها حرام است. آن هم مملکتی که مردم کشورهای دیگر عاشق آن هستند؛ بنده در زمان انور سادات به مصر رفتم. آن موقع جوانان آن کشور عاشق ایران بودند. به لیبی رفتم و برای حضرت امام(ره) هم گزارش آن را آوردم. جوانان همه می‌گفتند که ایران رهبر ماست و خیلی به ما احترام می‌کردند؛ پارسال یک آمریکایی 70 ساله شیعه شد. زمانی که به مکه رفته بود از او می‌پرسند چرا به دین اسلام مشرف شدی؟ او می‌گوید یک سی‌دی از حضرت امام به دستم رسید که در آن امام گفته بود: «ما هیچ چیزی نیستیم» من به این فکر کردم و مسلمان شدم.
·          خودم در هامبورگ روی پله‌های هواپیما ایستاده بودم دو نفر سر عکس امام که در دستم بود، دعوا کردند. هر دو هم ارمنی و پدر و پسر و اهل روسیه بودند. در بیرون از کشور این‌طور از اسلام و رهبران ما استقبال می‌کنند ولی در داخل می‌بینیم که روزنامه‌های زنجیره‌ای یک چیزهایی می‌نویسند که همه را مأیوس می‌کنند.
·          دولت باید خدمتگزار مردم و نه قیّم آنان باشد و مسامحه را کنار بگذارد. خدا نکند بالا بردن و پایین بردن نرخ دلار سیاسی و دستوری باشد. طبق معمول مملکت، مردم نیاز به دلار دارند. حالا برای تهیه آن گرفتار یک عده دلال شوند که معلوم نیست دلار را از کجا می‌آورند و به هر قیمتی که دلشان بخواهد به این خلق‌الله می‌فروشند.
·          تورم بد است؛ چرا که گرانی می‌آورد، اما توهم تورم پول را داغ می‌کند. پول داغ یعنی اینکه آدم پول دارد و همه چیز را می‌خرد که مبادا فردا گرانتر شود. حالا یک عده را گرفته‌اند و می‌گویند اینها بازار را آشفته کرده‌اند. این اوضاع باید مدیریت شود.
·         باید با فساد مبارزه کرد و هیچ‌کس هم حق اعمال تبعیض ندارد و هیچ استثنایی هم در کار نیست. باید این فرمان 8 ماده‌ای در مملکت ما به طور کامل اجرا بشود نه اینکه پارتی‌بازی کنند! وظیفه نیروهای حزب‌اللّهی در شرایط کنونی که از لحاظ اقتصادی دچار مشکل شده‌ایم این است که این مشکلات را باید بگویند و پیگیری کنند. باید یالثارات و پرتو حرف‌ها را بزنند. رهبر ما هم علاقه‌مندند که مردم انتقاد کنند نه اینکه اهانت و فحاشی شود.
·         مشکل برخی مسئولین کشور ما عدم پایبندی به قانون و اجرای آن است. ما درباره حجاب و شراب قانون داریم که در این قانون از نصیحت تا شلاق داریم. ولی وقتی پای اجرای قانون به میان می‌آید، برخی می‌گویند باید در جامعه فرهنگ‌سازی کنیم! این حرف مفتی است؛ چرا که 1400 سال است پیامبر (ص)، قرآن، نهج‌البلاغه، منبر، محراب، مجلس فاتحه داشته‌ایم که فرهنگ‌سازی کرده‌اند. اگر اینها فرهنگ‌سازی نکرده‌اند پس چه کاری کرده‌اند؟ فرهنگ‌سازی یعنی این که کاری کنیم سرتاسر مملکت ما این موضوع را بدانند و بفهمند. این موضوع را بی‌سواد و باسواد همگی می‌دانند.
·         آرزو می‌کنم این چند ماه باقی مانده از دولت بگذرد و تمام شود، سیاست نظام به نظر بنده تعمیر و نگهداری است نه ویرانگری.
·          فتنه 88 اصلاً تکرار نخواهد شد، کسانی که صحبت از انتخابات می‌‌کنند و فتنه‌گرند خیلی ناراحت هستند. اینها در مجلس ششم خراب‌کاری کردند و لذا هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.
·         {در پاسخ به اینکه آیا شما پس از خانه‌نشینی یازده روزه احمدی‌نژاد کماکان از او حمایت می‌کنید؟} با قاطعیت می‌گویم بله، چون این دولت هنوز به آرمان‌های حضرت امام(ره) خیانت نکرده است ولی در کارنامه‌اش چند نمره منفی دارد و درست شدنی هم نیست. شما اگر دقت کنید رئیس‌جمهور هر جایی که می‌رود، طرف کنارش نشسته است! مراجع تقلید، دلسوزان و همه ما به او گفته‌ایم ولی او را کنار نگذاشت. اما در مورد این دولت نباید کاری کنیم که دشمن شاد ‌شویم که این کار نهضت‌های اسلامی منطقه را ممکن است تضعیف کند؛ پس باید همین‌طور در حالت تعمیر و نگهداری باشیم تا این مدت بگذرد و لذا این طور حمله کردن به دولت صلاح نیست؛ چرا که ما رهبری را معیار قرار می‌دهیم و از ایشان جلوتر نمی‌رویم و پشت سر ایشان حرکت می‌کنیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 11 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com