وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

بعد از چند انفجار و بمب گذاری اخیر در عربستان، بامداد امروز بارد دیگر انفجاری مهیبی یک ساختمان کامل را در پایتخت عربستان با خاک یکسان کرد.
بعد از چند انفجار و بمب گذاری اخیر در عربستان، بامداد امروز بارد دیگر انفجاری مهیبی یک ساختمان کامل را در پایتخت عربستان با خاک یکسان کرد.
 
به گزارش سرویس بین الملل بی باک، امروز انفجاری مهیب در پایتخت عربستان منجر به تخریب کامل یک ساختمان صنعتی در شرق ریاض گردید.
 
شدت این انفجار به حدی بود که خودروهای اطراف ساختمان آتش گرفتند.
 
اگرچه رسانه های سعودی دلیل این حادثه را انفجار تانکر حامل سوخت عنوان کرده اند اما برخی از کارشناسان آنرا بمب گذاری دانسته و بی ارتباط با اعتراضات مردمی در این کشور دیکتاتوری نمی دانند.
 
گفتنی است؛ در اوایل مردماه سال جاری بود که رسانه ها از انفجار در مقر وزارت اطلاعات عربستان سعودی و کشته شدن عده ای در این کشور خبر دادند.
 
و همین دو هفته پیش نیز خبرگزاری "یو. بی. آی" اعلام کرد که در اثر انفجاری در داخل ساختمان دانشکده جنگ در نزدیکی ریاض یک تن کشته و دهها تن زخمی شدند.
 
به گزارش روزنامه وطن چاپ آمریکا، یک مقام امنیتی عربستانی به خبرگزاری "یو.بی. آی" گفت: انفجار ناشی از یک بمب دست ساز بوده که در جریان آموزش نظامی در یکی از دانشکده های جنگ در نزدیکی ریاض منفجر شد که طی آن یک سرباز کشته و دهها تن دیگر زخمی شدند.
 
این مقام افزود: این بمب دست ساز در حین آموزش گروهی از سربازان در دانشکده ملک عبدالعزیز در شهرک العیینه در 40 کیلومتری شمال ریاض منفجر شد.
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 11 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com