وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

ظهور وبروز تفکر بیمارگونه وهابی گری در این شبکه باعث پیوند جریان وهابیت وترویسم و جریان جدائی طب خلق عرب نیز گردیده است؛ این شبکه با هدف ترویج خشونت در خوزستان مدتی است که با همکاری برخی کشورهای عربی پای برخی از افراد خون آشام و تروریست تحت تعقیب را به این شبکه باز کرده است .

این افراد تحت تعقیب در سالهای اخیر دهها اقدام تروریستی و خرابکارانه در خوزستان را مدیریت
کرده اند که منجر به کشته و مجروح شدن بیش از 350 نفر از مردم بی گناه گردید. و تروریست ها به کشورهای اروپایی و مورد حمایت غرب پناه بردند و با استفاده از ابزار رسانه ای از جمله اسکایپ ، تلفن و حضور فیزیکی در این شبکه تلاش دارند تا امنیت استان خوزستان را دستخوش اقدامات ضد امنیتی نمایند

 

مجریان وموسسان این شبکه نیز بدون پای بندی به اصول متعارف و معقول بر رسانه ها ضمن اختصاص چندین برنامه تجزیه طلب و تفرقه افکن از جمله الاهواز ارض المنسیه ( اهواز سرزمین فراموش شده ) و نافذ علی الایران (پنجره ای به سوی ایران) افراد خلق عرب وتجزیه طلب را  در رسیدن به اهدافشان همراهی و عملاً دستور اغتشاش و اقدامات خرابکارانه صادر می نمایند .

 

 افراد تجزیه طلب نیز با هدف جلوگیری از افشای هویتشان با اسامی مستعار با این شبکه در ارتباط اند که ذیلاً به برخی از این افراد اشاره می شود . پیوند این جریان وهابی با تروریست های تجزیه طلب در خارج کشور نشان از تعریف تروریسم به خوب و بد است و کشورهای اروپایی و مدعیان حقوق بشر نیز با اذعان به این موضوع افراد مورد تعقیب را در دامان خود می پرورانند .

 


 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 11 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com