وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل


معلوم نیست نظارت مجلس کجاست؟ دیوان عدالت اداری کجاست؟ سازمان بازرسی کل کشور کجاست؟ سازمان لیگ برتر و سقف قراردادش کجاست؟ انگار در این مملکت تمام سقف ها فروریخته و تمام نهادهای نظارتی از ایستادن مقابل حیف و میل بیت المال می ترسند و خدای نکرده شاید نمک هم گندیده!

بازیکنانی که در زمین خودی و باصدهزارنفرتماشاگر توان زدن یک گل به تیم دسته چندمی آسیا-قطر- ندارند باید میلیاردها تومان پول بیت المال را به جیب بزنند و حتما مانند آقای Xبروند در بهشت شداد امریکا -لاس وگاس -ویلا بخرند و با مبتذل خوانان عکس بگیرند.وشاید روزی مدال شجاعت ملی هم تقدیمشان کنیم. آخر این ها آبروی مملکتند شاید هم صاحب مملکتند.جوان بیست وچند ساله ای باید برای ۳۰۰ روز نزدیک یک ونیم میلیارد پول بگیرد یعنی روزی حدودا پنج میلیون تومان و کارگر و معلم و استاد دانشگاه باید ماهی نهایتا۵۰۰تا۷۰۰ هزارتومان بگیرند. یعنی اگر معلمی ماهی به فرض محال یک میلیون بگیرد باید ۱۲۵ سال کارکند تا بشود حقوق یکسال آقای فوتبالیست.

صداوسیما هم که دربست در اختیار این هاست . در ساعاتی هم که فوتبال و حواشی آن نیست تلویزیون به پایین تر از میدان ولیعصر تهران قدم رنجه نمی کند.هم آب و هوای زعفرانیه و فرمانیه بهتر است هم حال و نوای آن! پابرهنه ها که برای مملکت کاری نمی توانند بکنند. به قول سردار سازندگی باید مرفهان را راحت گذاشت تا مملکت را بسازند.کارخانه هایشان را البته! البته پابرهنه ها هم خوبند. برای رای گیری، برای روز جنگ برای سربازی ، بالاخره باید این رعیت ها باشند تا ارباب ها اربابی کنند.
جذب بازیکنانی چون بنگر، حسینی، ماهینی، گردان، پولادی و قاضی در شرایطی در همان روزهای ابتدایی نقل و انتقالات با رقم های نجومی انجام گرفت که بسیاری از اهالی فوتبال، درباره منبع درآمد باشگاه پرسپولیس در جذب این بازیکنان سوالاتی را مطرح ساختند.

ماجرای ۱۵ خودرو دریافتی این باشگاه و اهدای آنها به بازیکنان که از سوی معاونان رویانیان نیز تایید شد، از جمله شبهاتی است که این روزها درباره آن سوالات بسیاری مطرح می شود.

یکی از این خودروها نیز قرار است به کریم انصاری فری برسد که در روزهای اخیر دعوا بر سر جذب او بالا گرفته است. البته قرمزپوشان در این امر پیشی گرفته اند و قرار است هر طور شده این بازیکن را جذب کنند. آن‌هم با قراردادي كه مي‌گويند قيمتش یک ونیم ميليارد تومان است و قطعا جایزه های میان فصل بخاطر مثلا گل در فلان بازی و پاس گل در فلان بازی و امثالهم را باید به مبلغ قرارداد افزود.
اگر خاوری دزدی کرد و فرارش دادند بعضی ها هم با فوتبال بیت المال را حراج کردند و ماندند تا بیشتر به کشور جیبشان خدمت کنند. باید گفت فوتبال ابر دزد یا ابرگرگی ست که توسط چهره ی عروس نمایش به عقد مردم در آمده اما در حقیقت او عروسی ست که در عقد، بسی داماد است ! با فوتبال مارا سرگرم نمی کنند بلکه سر ما را گرم می کنند تا همچنان بعد از گذشت سی و چهارسال از بهار انقلاب بیت المال مستضعفین بیت الحال مرفهین باشد.
شب ها که با یورو تمام شهر خواب می کنند اموال پابرهنه ها یواش آب می کنند.

دیگر این را نمی توان تبعیض نام نهاد که یک ستم یک ابر ظلم آشکار است . یک دزدی مدرن است. دزدی موجه. چنان موجه و مقدسش کرده اند که اگر بانگ های دزد برداری خود صاحب مال مقابلت می ایستد.

BMWمدلX۶ تقدیمی به پول بالیستها همان گوهر تابناک تاج پادشاست که اشک دیده ی من و خون دل شماست وآن گرگ اینبار حرفه ای تر با گله آشناست. و این روزها چوپانان هم شریک گرگند و هم رفیق گله


نظرات شما عزیزان:

م
ساعت12:24---3 تير 1391
با سلام
نوشته ها و جملات شما در حد المپیک بود . واقعا خواندن این متن هم نیاز به چند بار خواندن داشت چه رسد به نوشتن آن .
کاش این جملات که چه عرض کنم ، این درد دلها میرسید به گوش آنان که باید برسد ؟؟؟
ولی دم شما گرم با این مطلب به حق و زیبایتان


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 3 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com