وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

آویگدور لیبرمن در نامه ای به مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از وی به این دلیل که «فشار اقتصادی وارده به مردم اروپا را نادیده گرفته» و «با وجود شرایط بسیار سخت اقتصادی درخواست اسراییل برای تشدید تحریم علیه ایران را پذیرفته» تشکر فراوان کرده است.
 

ایران هسته ای- اطلاعات دریافتی «ایران هسته ای» حکایت از آن دارد که وزیر خارجه رژیم صهیونیستی با نگارش نامه ای محرمانه خطاب به کاترین اشتون، از وی به خاطر اعمال تحریم های جدید علیه ایران تشکر کرده است.

بر مبنای این اطلاعات، آویگدور لیبرمن در نامه ای به مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از وی به این دلیل که «فشار اقتصادی وارده به مردم اروپا را نادیده گرفته» و «با وجود شرایط بسیار سخت اقتصادی درخواست اسراییل برای تشدید تحریم علیه ایران را پذیرفته» تشکر فراوان کرده است.

منابع دیپلماتیک به «ایران هسته ای» گفتند تاریخ این نامه 16 اکتبر 2012 (سه شنبه، 25 مهر 1391) بوده است.

اتحادیه اروپا روز دوشنبه 23 مهر 1391 (14 اکتبر) تحریم های جدید علیه ایران اعمال کرد که کارشناسان عقیده دارند بیش از آنکه ایران را هدف گرفته باشد، زندگی مردم اروپا در آستانه فصل سرما را هدف گرفته است.

از جمله تحریم های اعمال شده در این تاریخ، تحریم واردات گاز از ایران است که هر چه بیشتر سرنوشت اروپا را به تصمیمات روسیه وابسته می کند.

این در حالی است که اروپا هم اکنون گازی از ایران وارد نمی کند.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 11 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com