وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

در اين مجال تنها به چند نكته در اين مورد اشاره مي شود :
۱- راديوفردا ، هوادار رامني يا اوباما ؟! اينكه راديوفرداهيچ گاه نتوانسته است در يك انتخابات چه در داخل آمريكا و چه در خارج آن رسانه اي بي طرف باشد امري بديهي است و نياز به سند هم ندارد ! ( اظهر من الشمس ! ) . اما اينكه در اين انتخابات از چه كسي حمايت مي كند شايد كمي جالب به نظر برسد .
اگر چه اين رسانه سعي كرده است به هيچ يك از نامزد ها حمله آشكار يا تخريبي نكند ولي باز هم نمي توان منكر شد كه گرايشات اين رسانه به سمت كدام نامزد است !
البته علت ملاحظه ي راديوفردا در شرايط كنوني به هيچ وجه رعايت عدالت يا بي طرفي يا اصول حرفه اي رسانه اي نيست ! چرا كه تا كنون بار ها اين موارد را در حوزه هاي ديگر نقض كرده است ! ولي علت اين رفتار در شرايط كنوني بيش از همه چيز اين است كه اين رسانه نمي خواهد در صورت راي آوردن هر يك از نامزد ها ، قبلا به وي خيانتي كرده باشد كه براي دست اندر كاران آن بيكاري را به دنبال داشته باشد ! فلذا يك محافظه كاري جاه طلبانه در پس رفتار هاي راديوفردا به نظر مي رسد .
اما اينكه راديوفردا از چه كسي حمايت مي كند ؟ راديوفردا به طور واضح و ملموسي در اخبار خود چهره ي اوباما را مثبت تر و بهتر از رقيبش نشان مي دهد و اگر چه همانطور كه اشاره شد به رقيب وي حمله نكرده است ولي از اوباما بيشتر و بهتر دفاع مي كند و به نوعي براي وي تبليغ مي كند !
۲- موضوع ديگري كه از لابلاي اخبار راديوفردا در اين روز ها برداشت شده است اين است كه راديوفردا بار ها اعتراف كرده است كه در آمريكا شهروندان درجه يك و دو وجود دارد و بار ها در اخبار خود يهوديان را به عنوان شهروندان مهمتر و به اصطلاح شهروندان درجه يك معرفي كرده است .
اين رسانه ي پر مدعا كه هميشه دم از حقوق بشر و مساوات حقوق همه ي ملت مي زند و به شيوه هاي مختلف سعي دارد از شهروندان درجه بندي شده در ايران بگويد و اين موضوع را به عنوان يك اهرم عليه نظام به كار گيرد خودش اثبات كرده است كه در آمريكا يهوديان برتر از ساير شهروندان هستند .
به طوريكه راديوفردا طي اين روز ها بار ها اعلام كرده است كه هدف اصلي كانديداهاي رياست جمهوري آمريكا در انتخابات پيش رو يهوديان ساكن آمريكا هستند .
سوالي كه اينجا لازم است از راديوفردا پرسيده شود اين است كه مگر چند درصد جمعيت آمريكا يهودي اند ؟! اصلا مگر راي يهودي با راي يك شهروند مسيحي يا ساير مذاهب متفاوت است كه اينگونه مي گويد ؟!
از سوي ديگر همين موضوع اثبات مي كند كه علت حمايت هاي آمريكا از رژيم صهيونيستي نه بر اساس آرمان هاي دروغين كاخ سفيد است ، بلكه اين حمايت ها كاملا بر اساس وامداري و اداي دين به يهودياني است كه با رسانه هاي خود و با حمايت هاي مالي خود از نامزد هاي انتخاباتي در آمريكا حمايت مي كنند .
لذا اين رمز گشايي بار ديگر اثبات مي كند كه همه ي اين ادعاها و خصومت هاي كاخ سفيد يك ريشه اش بر مي گردد به لابي يهود در آمريكا كه راديوفردا هم به خوبي آن را اثبات كرده است !
۳- موضوع ديگري كه از اخبار اين روز هاي راديوفردا مي توان استنباط كرد اين است كه اوباما كانديد مورد حمايت ر‍يم اشغالگر قدس است ، پس احتمال راي آوردنش هم بيشتر است !
اين موضوع از آنجا استنباط شد كه راديوفردا اعلام كرد كه اختلافات اوباما با مقامات اسراييل بر سر موضوع حمله به ايران طي توافقي قرار شده است كه فعلا مسكوت بماند و راجع به آن در شرايط فعلي سخني به ميان نيايد !


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 13 آبان 1391برچسب:صهیونیستها, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com