وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل


به نظر شما انتخابات آینده امریکا چه تاثیری بر تحریمهای ایران دارد و ایا با روی کار امدن اوباما یا رامنی تحریمها شدیدتر خواهد شد؟

به لحاظ راهبردی من فکر نمیکنم تفاوتی میان دمکراتها و جمهوری خواهان در مورد ایران وجود داشته باشد . که هردو به لحاظ اینکه حضور نظام جمهوری اسلامی ایران را در منطقه و جهان بعنوان یک الگوی مزاحم ارزیابی می کنند ودر نقطه مقابل سیاستهای امریکا هم قرار دارد و هم موفق است مثلا در بحران لبنان و مسائل عراق و افغانستان و بیداری اسلامی ، دقیقا کشوری که هم جرات دارد و هم توان دارد که در نقطه مقابل زیاده خواهیای امریکا ییها با یستد و عمل بکند و موفق بشود جمهوری اسلامی ایران است .

و علتی که همیشه با ما مخالفت می کنند و تمام امکانات خودشان و هم پیمانانشان را علیه ما بکار می گیرند دقیقا همین واقعیت وجود دارد در این نکته کلیدی و راه بردی است هردو حزب هم داستانند یعنی هیئت حاکمه امریکا با توجه به اینکه به شدت تحت نفوذ لابی صهیونیستها هستند در این ماجرا مثل هم فکر می کنند ، البته اوباما با توجه به اینکه بلاخره مجموعه تلاشهایی که داشت انجام داد و از روز اولش که منجر شد به اون عبارت مقام معظم رهبری که فرمودند" زیر دستکش آمریکا پنجه اهنین مخفی شده است " . شاید استمرارش با توجه به اینکه در پایان این راه را ازمود و هم سیاستهای اولیه نرم را پیش گرفت و هم فشار وارد کرد و به نتیجه نرسید . کلا جمع بندی روشن تری از ایران داشته باشد و لی در صورت کلان هر دو در موضع مقابله با ایران هم داستانند.


پس از آنکه ریس سرویس امنیت ملی لبنان که ایشان مخالف حزب ا.. بود کشته شدند ایا پیش بینی میکنید اختلافات و در گیریها در لبنان بیشتر می شود؟؟

بله هدف انها در واقع این بود که در لبنان بحران افرینی بکنند طراحان این مسئله که به نظر من صهیونیستها طراح این ماجرای اتفاق افتاده در لبنان بودند هدف را دنبال کردند ولی با توجه به هوشمندی هیئت حاکم در بین مسولان عالی رتبه حزب ا.. و اقای سد حسن نصرا.. که از قدرت فوق العاده ای در عرصه سیاست گزاریهای لبنان در ارتباط با گروهها برخوردار است فکر کنم که با تدبیر این بحران را که بلقوه است بتوانند عبور کنند و اجازه ندهند تا تبدیل به یک بحران فرا گیر در لبنان بشود

در پایان مسئولان غرفه بولتن نیوز در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها، هدیه ای منقّش به تصویر مقام معظم رهبری را به آقای علاءالدین بروجردی اهدا کردند و برای ایشان و همکارانشان در کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی آرزوی موفقیت کردند.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 14 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com