وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

عناصر گروهک تروریستی ارتش آزاد این 60 شهروند سوری را در شهر «حارم» از توابع استان ادلب در شمال غربی سوریه قتل عام کردند.

این اولین جنایت قتل عام عناصر ارتش آزاد نیست، بلکه شهر حارم چندین بار است که شاهد قتل عام اهالی خود به دست تروریست‌های ارتش آزاد است.

شهر حارم از جمله شهرهای سوریه است که اهالی آن به وفاداریشان به نظام سوریه معروف هستند و هم اکنون بیش از دو ماه است، این شهر در محاصره گروهک تروریستی ارتش آزاد سوریه قرار دارد و عناصر این گروهک با بستن تمام راه‌های منتهی به شهر از رسیدن هرگونه کمک و مواد غذایی اساسی به مردم شهر جلوگیری می‌کنند.

کمیته‌های مردمی شهر حارم که از اهالی شهر تشکیل شده‌اند،‌ در طول این دو ماه بارها حملات تروریست‌های ارتش آزاد برای نفوذ به داخل شهر را دفع کرده‌اند و شمار کشته‌های این شهر تاکنون به بیش از 500 نفر رسیده است.

اهالی شهر حارم از بیم حملات تروریست‌های ارتش آزاد به دو منطقه «الطارمه» و «القلعه» روی آورده و در آنجا پناه گرفته‌اند و طی هفته گذشته عناصر ارتش آزاد با اطلاع از این امر بارها این دو منطقه را با خمپاره و موشک‌های دست‌ساز و آرپی‌جی گلوله‌باران کرده‌اند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 14 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com