وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

به گزارش ماهستیم به نقل از سایت اجتماعی آزادگی، در جریان یکی از برنامه های شبکه انگلیسی من وتو به نام «شعر یادت نره» یکی از شرکت کنندگان مسابقه در حین اجرای برنامه و برخلاف روال معمول اقدام به خواندن سرود شاهنشاهی می کند؛ در ادامه مجری شبکه من وتو نه تنها مانع از خواندن سرود شاهنشاهی توسط این شرکت کننده نمی شود بلکه با گفتن جمله: « اگر میخواهی‌ یک بمب بگذارند و ما رو بفرستند لابلایِ ستاره ها، ادامه بده!» تلویحا از جمهوری اسلامی ایران یاد می کند و باری دیگر از عناد دست اندرکاران این شبکه در برابر نظام ج.ا.ا پرده بر می دارد.
 
گفتنی است شبکه من وتو پیش از این نیز با پخش مستند و موسیقی اقدام به تبلیغ برای خاندان منحوس پهلوی کرده بود که با واکنش مثبت هواداران سنتی سلطنت طلب مواجه شد و سیل تبریک از سوی آنان برای عوامل شبکه معاند من وتو را در برداشت.
 
این هواخواهی و تبلیغ از سوی شبکه انگلیسی من وتو برای خاندان فاسد و ظالم پهلوی در حالی صورت می پذیرد که حتی غربی ها نیز بر دیکتاتور بودن اعضای این خاندان مهر تایید زده اند و از شخص «محمدرضا پهلوی» به عنوان دیکتاتور یاد می کنند.
 
 
 

 
منبع:ما هستیم

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 15 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com