وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

فرمانده نيروي دريايي ارتش از رونمايي مدرنترين تجهيزات نيروي دريايي در هفتم آذرماه خبر داد و افزود: در اين روز مرحله جديدي از ناوشكن سهند رونمايي خواهد شد و ان‌شاءالله در هفتم آذر، خبرهاي خوبي را به ملت شريف ايران خواهيم داد.

وي در خصوص برگزاري رزمايش مشترک با کشورهاي همسايه در آب‌هاي آزاد تصريح کرد: اين امر نيازمند تدابير از ستادهاي بالاتر است، ولي آمادگي کاملي براي انجام رزمايش‌هاي مشترک و غير مشترک داريم.


 
دريادار سياري با اشاره به تحرکات دشمنان براي تنگ‌تر کردن فضا در تمامي عرصه‌ها عليه جمهوري اسلامي ايران گفت: بالا بودن ميزان تهديدات عليه كشورمان، نشان‌دهنده آمادگي و توانمندي‌ ملت ايران است. آنها هرطور كه دوست دارند تهديد کنند ولي همانطور که امام(ره) در اوايل انقلاب فرمودند، دشمنان هيچ غلطي نمي‌توانند بکنند.

وي ادامه داد: اعلام مي‌کنم که آمادگي نيروي مسلح و آمادگي نيروي دريايي جمهوري اسلامي ايران در دفاع از آرمان‌هاي انقلاب، بي نظير است و هميشه پاي انقلاب خواهيم بود.


 
فرمانده نيروي دريايي ارتش با بيان اين‌که همه ملت مُشتي در برابر تهديدات هستند، افزود: تا وقتي که اين مشت محکم وجود دارد، هيچ دشمني به خود اجازه تعرض به خاک کشورمان را نخواهد داد.

دريادار سياري با اشاره به سفر ناوگروه نيروي دريايي ارتش به بندر سودان گفت:‌ هم اکنون اين ناوگروه در درياي سرخ در حال گشت‌زني است.

وي افزود: شايد روزي هيچ کس فکر نمي‌کرد نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران پا را فراتر از تنگه هرمز بگذارد و در آب‌هاي آزاد دنيا، درياي سرخ و خليج عدن حضور داشته باشد. ما امروز امنيت خطوط کشتيراني را برقرار مي‌کنيم و همه اين‌ها مرهون همت مردم، تلاش جوانان و رهنمودهاي فرمانده معظم کل قوا است.

فرمانده نيروي دريايي در پايان خاطرنشان کرد:‌ ما براي ساخت تجهيزات مورد نياز، محدويت و مشکلي نداريم و آن چيزي که مورد نياز بوده است را ساخته‌ايم. اگر تدبيري انديشيده شود كه در تجهيزات مدرن مربوط به بحث کشتيراني و زير دريايي‌ها به دستاوردهاي لازم برسيم، ترديد نخواهيم کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 15 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com