وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

به گزارش بولتن نیوز به نقل از سایت خبری آزادلیق؛ تظاهرکنندگان که پلاکاردهایی با مضامین« پارلمان فرمایشی برچیده شود»،« قانون محدودیت حقوق مسلم مردم لغو شود»،« ما حقوق خودمان را می خواهیم»،«آزادلیق» و... در دست داشتند زیر باران شدیدی که می بارید با تجمع در برابر ساختمان پارلمان این کشور، شعارهایی در دفاع از آزادی سر داده، برگزاری تجمع را حق قانونی خود اعلام نمودند. تظاهر کنندگان همچنین خواستار استعفای الهام علیف و برچیده شدن پارلمان فرمایشی این کشور شدند.

بر اساس این گزارش پلیس و نیروهای امنیتی با یورش به معترضین بیش 20 تن از آنها از جمله مصطفی حاجیبیلی، خیرالله بالاخانلی، الهام حسین، ساقیف قربان اف، رناد نجف اوف، اکرم بابایف، فراهیم عباسلی، الچین عبدالله اف، محمد ابراهیم، میرقباد کریم اف، رفعت علی اف، نامیک سردار اف، الشن بابایف، یولوی قلی اف، تازه خان میر علملی، یوسف امین سوی، عادل نریمان اف، حسین مهدی خان اوف، یوسال بایرام اف و طاهر میرزا علی اف را بازداشت نمودند.
 


در همین راستا امیراصلان اوف عضو "سازمان جوانان حزب مساوات"، رامیز احداوف از فعالین "جبهه خلق آذربایجان" و آذر حاجی اوف وابسته به حزب مخالف "همبستگی شهروندی" آذربایجان از تدارک دهندگان تجمع 2 نوامبر سالجاری میلادی به اداره پلیس باکو فراخوانده شدند.


 

لازم به یادآوری است که مردم باکو 20 اکتبر سالجاری میلادی نیز در میدان فواره های این شهر تجمع اعتراض آمیزی برگزار کرده بودند که نیروهای پلیس جمهوری آذربایجان حدود 70 نفر از این معترضین را بازداشت کرده بود.

دولت دیکتاتور باکو چندی پیش با تصویب قانون سختگیرانه ای برگزاری هرگونه تجمع اعتراض آمیز در این کشور را ممنوع کرد. در این قانون مجازات های سنگینی برای ترتیب دهندگان و شرکت کنندگان در این تجمعات در نظر گرفته شده است.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 15 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com