وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

کانال جدید برنامه‌های خود را بر روی دو هدف عمده متمرکز کرده است. این شبکه تلاش می‌کند با حفظ ظاهر و با طرح ادعاهای سوسیالیستی ضمن جذب مخاطب خود از میان کارگران و اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه، آنان را علیه نظام اسلامی تحریک کرده و از احساسات آنان سوء استفاده بکند. از سوی دیگر با پخش برنامه‌هایی به زبان کردی می‌کوشد تا ضمن جذب اعتماد مخاطبین کردزبان، با تحریک آنان به منظور برانگیخته کردن تعصبات قومی رویای چندین وچند ساله‌ی دشمنان نظام اسلامی مبنی بر تجزیه ایران را تحقق بخشد.

کیوان جاوید

کیوان جاوید مدیر شبکه که به دلیل کمبود نیرو خود مجری برنامه پخش زنده شده است

افراد و شخصیت‌های سرشناس این شبکه به ظاهر کمونیست هرچند تلاش می‌کنند تا ظاهری سوسیالیستی از خود به نمایش بگذارند اما سبک زندگی سرمایه‌داری و منابع مالی آن‌ها به خوبی از سر درون کسانی خبر می‌دهد که همچون اسلافشان سر در آخور سرویس‌های جاسوسی کشورهایی دارند که داعیه لیبرالیستی و سرمایه‌داریشان گوش فلک را کر کرده است. این چپ‌های آمریکایی ماموریت دارند که اهداف لیبرالیسم و سرمایه‌داری را در پوشش شعارهای سوسیالیستی پیش ببرند.

اصغر کریمی

اصغر کریمی مجری برنامه پخش زنده

مقر و مرکز اصلی فعالیت‌های این شبکه در کشور سوئد است اما افرادی نظیر «حسن صالحی»، «صابر رحیمی»، «مصطفی صابر» و «شیوا محبوبی» که از دست‌اندرکاران این شبکه هستند در کشورهایی از قبیل آلمان، دانمارک، نروژ، انگلیس و کانادا فعالیت دارند. و جالب آن‌جاست که به دلیل بالا بودن هزینه زندگی در اروپای گرفتار بحران اقتصادی، علاوه بر پر کردن برنامه برای شبکه، با تبدیل شدن به میلیشیای یانکی‌ها با حضور در تجمعات پیرامون ساختمان سفارت جمهوری اسلامی در این کشورها، گلوی خود را به نفع آمریکایی‌ها پاره می‌کنند.

از دیگر دست‌اندرکاران شبکه کانال جدید می‌توان به افراد ذیل اشاره کرد:

«رضا مرادی» مدیر فنی و «جمیل فرزان» امور پشت صحنه

«مهین علی‌پور» مجری برنامه فمینیستی علیه تبعیض

مهین علیپور

مهین علی‌پور مجری برنامه فمینیستی شبکه

 

آوات فرخی

آوت فرخی مجری برنامه که قصد تحریک هموطنان کردزبان را دارد

قابل ذکر است که تقریبا تمام فعالیت‌های رسانه‌ای این حزب مربوط به همین افراد است که از اعضای کمیته‌ی مرکزی حزب می‌باشند و فلاکت و بیچارگی حزب به جایی رسیده است که در برنامه‌های مختلف شبکه‌ی کانال جدید از مجری یک برنامه به عنوان مهمان و کارشناس در برنامه دیگر استفاده می‌شود و از طرفی نیز تعداد قابل توجهی از افراد به صورت هم زمان در چند برنامه مشغول فعالیتند و حتی گاهی نیز مدیر شبکه خود به کمک دست‌اندرکاران شتافته و مجری‌گری می‌کند.

گلشن حیدری

گلشن حیدری مجری برنامه نگاه روز

حزب کمونیست کارگری در کنار فعالیت در این شبکه با انتشار نشریاتی از قبیل آلترناتیو، میلیانت، ایسکرا، جوانان کمونیست، انترناسیونال، کمونیسم کارگری و کارگر کمونیست تلاش می‌کند تا خلا ناشی از عدم رسانه مکتوب را پر کرده، و نشریات را توسط عوامل داخل کشورشان به افراد و مناطقی که امکان دسترسی به ماهواره را ندارند برسانند.

حزب کمونیست کارگری، کمیته‌ی مخصوصی به نام کمیته‌ی کردستان تشکیل داده که «محمد آسنگران» مسئول این کمیته و «عبدل گلپریان» مسئول تماس با شهرهای کردستان در این کمیته می‌باشد. وظیفه این کمیته برقراری ارتباط با مردم کردستان از طریق تماس تلفنی است. کمیته کردستان ضمن جمع‌آوری اخبار و تخلیه تلفنی هموطنان کردزبان با ترتیب دادن مصاحبه‌ای نمادین اقدام به پخش صدای هموطنانمان از شبکه متبوعشان به عنوان شهروندان ناراضی و مورد تبعیض واقع شده می‌کنند تا موجبات جنگ روانی علیه نظام اسلامی را به وجود بیاورند.

محمد آسنگران

محمد آسنگران مسئول کمیته کردستان

عبدل گلپریان

عبدل گلپریان مسئول تماس با شهرهای کردستان کمیته

در کنار این حزب سازمان دیگری به نام سازمان جوانان کمونیست مشغول فعالیت است که «کیان آذر» از دست‌اندرکاران برنامه‌ی «نگاه روز» به همراه «الیا تابش» از فعالان رسانه‌ای سازمان جوانان کمونیست و از اعضای کمیته مرکزی حزب کمونیست کارگری می‌باشند. گفتنی است که هر دو از عناصر فاسد حزب کمونیست بوده که با اجرای برنامه‌های غیر اخلاقی سعی در جذب جوانان دارند.

کیان آذر به همراه الیا تابش

کیان آذر به همراه الیا تابش عناصر فاسد حزب کمونیست

این شبکه که از عدم رسانه‌ای در فضای مجازی رنج می‌برد، اعضای حزب به فکر افتاده و اقدام به رااه‌اندازی سایت‌های زنجیره‌ای چون، روزنه، دبلیو پی ایران و ... کردند تا این سایت‌ها در کنار این شبکه پازل جنگ روانی علیه نظام اسلامی را کامل کنند.

برای آشنایی بیشتر با این شبکه در سلسله مطالبی اقدام به معرفی عناصر و دست‌اندرکاران این شبکه ضدانقلابی خواهیم کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 16 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com