وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

به دنبال ناکامی های پیاپی عربستان و قطر در به پایین کشاندن دولت سوریه اینبار قطری ها در اقدامی تروریستی به سراغ جوخه های ترور صهیونیست رفته و درخواست ترور بشار اسد را نموده اند. بنابر اخبار منتشر شده در منابع لبنانی در نشست مشترک مقامات امنیتی قطر با دستگاه اطلاعاتی اسرائیل توافقاتی در خصوص ترور "بشار اسد" به دست نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی صورت گرفته است.
به گزارش سرویس بین الملل پایگاه 598، به دنبال ناکامی های پیاپی عربستان و قطر در به پایین کشاندن دولت سوریه اینبار قطری ها در اقدامی تروریستی به سراغ جوخه های ترور صهیونیست رفته و درخواست ترور بشار اسد را نموده اند.

بنا بر اخبار منتشر شده در منابع لبنانی در نشست مشترک مقامات امنیتی قطر با دستگاه اطلاعاتی اسرائیل توافقاتی در خصوص ترور "بشار اسد" به دست نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی صورت گرفته است.



روزنامه الدیار لبنان در افشاء این خبر نوشت: "حمد بن جاسم " نخست وزیر قطر به همراه رئیس دستگاه جاسوسی این کشور که اخیرا به سرزمین های اشغالی سفر کرده بودند، با مقامات صهیونیستی درباره تلاش دوباره برای ترور "بشار اسد" رئیس جمهوری سوریه بحث و تبادل نظر کردند.

بر اساس اطلاعات به دست آمده رئیس موساد، "حمد بن جاسم" را به سرزمین های اشغالی فرا خواند تا با مقامات قطری درباره موضوع ترور "بشار اسد" رایزنی کرده و همچنین راههای موجود را برای اجرایی کردن این توطئه بررسی کنند. از جمله اهداف مورد نظر برای این اقدام تروریستی به شرح ذیل است:

اول: نفوذ اسرائیلی - قطری در بین افسران بلندپایه سوری نزدیک به "بشار اسد" که روحیه و تعصب لازم و قوی را برای تیراندازی به سوی رئیس جمهوری سوریه را داشته باشند.

دوم: قرار دادن میکروب در کف دست یکی از مسئولان سوری تا آن هنگام که با "بشار اسد" دست می دهد و مصافحه می کند این میکروب به وی منتقل شود.

سوم: مسموم کردن غذای "بشار اسد" با ماده ای شیمیایی.

چهارم: نفوذ به درون دایره امنیتی مسئول برقراری امنیت "بشار اسد" از طریق یکی از افسران بلندپایه و به دنبال آن پرداخت مبلغ زیادی وجه نقد به این افسر اما به این شرط که بمبی را در قسمت ورودی قصر ریاست جمهوری کار بگذارد و در پی آن بعد از داخل شدن رئیس جمهوری سوریه به قصر، بمب مذکور را به صورت بی سیم منفجر کند.

پنجم: به هنگام انتقال "بشار اسد" از دمشق به فرودگاه "لاذقیه"، افراد مسلح مستقر در اطراف فرودگاه مجهز به سلاح و همچنین موشک های زمین به هوای "استینگر" بشوند و بعد از آن پرتاب 50 فروند موشک به سوی هواپیمای حامل "بشار اسد".  

اسلام تایمز در این خصوص نوشت: در این حال "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به این تصمیم پاسخ داد: این تصمیم، اقدامی بسیار خطرناک است چراکه پاسخ به این عملیات ترور متوجه اسرائیل و امنیت آن می شود.

از سوی دیگر " حمد بن جاسم" آمادگی دوحه را برای مجهز کردن اسرائیل به دو سال گاز مجانی با نسبت عالی و قابل تجدید برای دو سال دیگر در کنار مجهز کردن آن رژیم به بنزین بسیار ارزان قیمت در صورتیکه صهیونیستها به همکاری خود را با کشورهای عربی به ویژه عرب های حاشیه خلیج فارس ادامه دهند، اعلام کرد.

در ادامه این وعده قطر، "بنیامین نتانیاهو" این سوال را از "حمد بن جاسم" مطرح کرد که اگر اسرائیل "بشار اسد" را سرنگون کند، شورای همکاری خلیج فارس این رژیم را به رسمیت می شناسد؟

از طرف دیگر منابع آگاه از پیشنهاد آمریکایی - عربی به سوریه خبر دادند.در این راستا روزنامه های آمریکایی اعلام کردند که واشنگتن مستقیما به دمشق اطلاع داده است که اگر سوریه ائتلافش را با ایران بشکند و به گروه کشورهای آنچه از آنها میانه رو می نامند، بپیوندد، نظام سوریه باقی خواهد ماند و هیچ مشکلی با آمریکا و جامعه بین الملل نخواهد داشت.

همین منابع در ادامه نوشتند: اما "بشار اسد" با اشاره به اینکه آمریکا از سال 2003 به سوریه درباره مذاکره درباره جولان دروغ گفته است، با این پیشنهاد کاخ سفید مخالفت و آن را رد کرد.

کارشناسان و تحلیلگران بر این موضوع تاکید دارند که این پیشنهاد ترور به منزله به بن بست رسیدن توطئه گران علیه سوریه است چراکه آنان دیگر راهی برای سرنگون کردن "بشار اسد" با توجه به حمایت مردمی از وی نیافتند بنابراین تنها راه را برای رهایی از رئیس جمهوری سوریه، ترور وی می دانند.

شایان ذکر است که حدود دو ماه گذشته نیز هفته نامه فلسطینی "المنار" از در خواست برخی از کشورهای حاشیه خلیج فارس از رژیم صهیونیستی برای حمله به سوریه یا ترور "بشار اسد" خبر داده بودند.

عربستان و قطر از جمله این کشورها بودند که بعد از ناامید شدن از آمریکا برای حمله نظامی به سوریه، دست به دامن رژیم صهیونیستی شدند تا بلکه از طریق حمله نظامی یا ترور از دست نظام سوریه رها شوند که البته تاکنون همه توطئه ها و نقشه های شوم آنان علیه سوری ها با شکست سنگینی مواجه شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 18 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com