وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

 

اگر کالاهای صهیونیستی را نشناخته مصرف کنیم جاهل و اگر آنها را شناخته و از روی عمد مصرف کنیم ظالم خواهیم بود،که البته روزانه در نمازهایمان حداقل 5 بار از این دو به خدا پناه میبریم(صراط الذین انعمت علیهم غیرالمغضوب علیهم ولا الضالین/راه کسانی که آنان را مشمول نعمت خود ساختی؛نه کسانی که برآنان غضب کرده ای؛و نه گمراهان)،اما در مقام عمل هم باید کاری کرد.

چند مطلب مهم:

صهیونیست:تا به حال درمورد تاریخچه صهیونیست،کتب و فیلم های بسیاری تهیه و تدوین شده که صرف وقت بیش از اندازه روی مسائل بی ارزش و یا ساختگی این قوم،خسته کننده و نابود کردن وقت است که از حوصله ی این مقاله هم خارج می باشد.اما عمده ترین مسئله ای که باید در قبال صهیونیست مورد توجه قرار داد این است،که نباید گول بزرگ نمایی ها،مخوف جلوه دادن ها و حجمه تبلیغات آنها را خورد!و هر لحظه برای مبارزه و رویارویی با آنها آماده بود که قدم اول برای این جهاد،تحریم جدی کالاهای موجود در بازار است. 

حال که صهیونیست ها این چنین در فیلم ها و کتب خود ادعای قدرتمندی و عظمت می کنند واقعا جای طرح این سوال وجود دارد که چرا چنین قومی که از سالهای بسیار دور در این کره ی خاکی می زیسته اند با این همه جنگ و خونریزی هنوز کشوری واحد و مملکتی مستقل ندارند؟  

پس نتیجه می گیریم تمام آنها خود را دست بالا فرض کرده اند و مانند طبل توخالی عمل می کنند. 

2 بعضی می گویند اگر من این کالاها را مصرف نکنم دیگران مصرف می کنند و حالا اگر یک نفر بیشتر مصرف کند چه اتفاقی می افتد؟ 

به این دسته از دوستان باید گفت همانطور که یکی یکی شروع به استفاده این کالاها نمودیم،حال هم باید یکی یکی دست از این کالاها بکشیم و دیگران را هم از استفاده این کالاها برحذر داریم. 

چه بسا هزینه ای که برای یک محصول پرداخت می کنیم،هزینه ی یک گلوله برای ریختن خون انسانی بی گناه شود. 

در ضمن دوری از کالاهای این خونخواران یک وظیفه همانند نماز خواندن است و نمی توان گفت حالا اگر من یکی نماز نخوانم چه می شود؟!به هر حال همه ما در برابر خداوند متعال مسئولیم. 

3»شاید شخصی بپرسد جنس و قیمت این کالاها بسیار مناسب است،چرا آنهارا مصرف نکنیم؟ 

در پاسخ به این سوال باید گفت اگر دلیل مصرف کالاهای یهودی منفعت خودمان باشد مانند مزدورانی عمل کرده ایم که برای سود خود با بزرگترین جنایتکاران و دشمنان درجه اول اسلام همراه شده ایم! 

4»شخصی میگویید چرا اصلا این کالاها وارد می شود که ما مجبور شویم که از مصرف آن خودداری کنید

باید گفت که تحریم این کالاها و در کل هر مبارزه ای باید هم از سوی مسئولین باشد،و هم از سوی مردم آن جامعه،اما اگر از سوی مسئولین کوتاهی صورت گرفت تکلیف از دوش افراد جامعه برداشته نمی شود.  

5»بعضی عنوان می کنند که از کجا معلوم که واقعا این کالاها صهیونیستی هستند و تکلیف کالاهایی از جمله نوکیا که مثلا ساخت فنلاند و چین هستند چه می شود؟ 

در جواب باید به این مطلب اشاره کنیم که از دیگر حربه های صهیونیست،تولید و مونتاژ دسته ای از محصولات در سایر کشورها میباشد تا از این طریق به کشورهایی که کالاهای صهیونیستی را تحریم کرده اند بقبولانند که این کالاها هیچ گونه تعلقی به اسرائیل ندارند!ولی بر خلاف تمام ادعاهایشان سهم،سود و حقوق انخصاری ویژه ای نزد کشورهای تولید کننده محصولات شان دارند. 

انواع تولیدات صهیونیستی: 

فیلم های سینمایی: 

82درصد سود حاصل از فروش فیلم های هالیوودی به جیب صهیونیست ها میرود،مطالعه و تفکر در این زمینه را به عهده ی خوانندگان این مقاله وامی گذاریم تا ببینند به اسم هنر و سینما چه چیزهایی را به خورد ما میدهند.

اخبار ساختگی:

از جمله مواردی که صهیونیست ها روی آن بسیار مانور میدهند مسئله خبر و خبرسازی است تا بتوانند از این راه اذهان جهانیان را مشوش و درگیر کنند تا بدین طریق جریانات را به سوی خود تمام کنند. 

استفاده از ورزش

استفاده از ورزش به عنوان ابزاری برای جنایت نیز از فریب های صهیونیست است،چنانکه بیشترین ترورهای خونین جهان درست در زمان المپیک و جام جهانی فوتبال صورت میگیرد که ئدست صهیونیست ها به این جریانات آلوده است،برای مثال ماجرای خونین غزه که در زمان مسابقات جام جهانی در سال 2006 صورت گرفت و یا ماجرای جنایات جنگ با گرجستان که مردم بسیاری هم قربانی شدند دقیقا در زمان المپیک 2008رخ داد،که هزینه این مسابقات به طور مستقیم و غیر مستقیم از طرف صهیونیست ها پرداخت گردید! 

کتب: 

دسته ای از کتب و نشریات از جکله کالاهای صهیونیستی هستند که با نام های خره کننده و جذاب به فروش میرسند که عمده مطالب آنها در مورد مسائل جنسی،رواج پوچ گرایی،دفاع از شخصیت های فاسد و فاسق می باشد. 

محصولات صهیونیستی به ترتیب حروف الفبا: 

ABC/ Ajax/ Always/ AOL/ AOL Time Warner/ Apple Computer/ Athlon/ Calvin Klein/ Cambridge / Chat Noir- Chevrolet/ Cochonou/ Corn Pops/ Daim/ Dell/ Delta/ Diet/ Diet Dinamo/ Disney/ Disney Land/ Doll/ Dr Scholl/ Dream works/ EA / Freedom / Gold fish / Holly Wood / Hewlett-Packard / Jacob/ Kit Kat/ Kite Kate/ Lotus/ Mac/ Marvel/ Mc Donald / Mac Donnells/ Milka/ Nugget/ Ocean/ Panda/ Parker/ Parker Brothers/ Pepsi.Cola/ Philadelphia/ Philip Morris/ Revlon/ Roma/ Scott/ Siemens/ Smartise / Snicker/ Sun Microsystems/ Thomson/ Tiger/ Ultimat2/ World / Walt Disney/ Yes .

 

www.inminds.com 

: منبع نام محصولات 

نام محصولات به تفکیک صنعتی:

 

صنایع غذایی 

 

Fanta(فانتا)،Coca-Cola(کوکاکولا)،Pepsi(پپسی)،Miranda(میراندا)،Nestle(آب معدنی نستله و سایر محصولات) ،Nescafe ، Maggi(سوپ)،Kitkat،sprite،Bomba(بمبا)،7up(سون آپ)،Orange،Marlboro(سیگار)،polo(آدامس)،نوشابه خوشگوار(تحت لیسانس کوکا کولا)،اِرَم(تحت امتیاز سون آپ) NIDO, ,(غذای کودک)CERELA  

لوازم الکترونیکی ، سخت افزار و نرم افزارها: 

Software/Intel/IBM/Bosch/Nokia/(لوازم خانگی)bytron /Babylon/HP/(ضبط و باند)Pioneer/motorola/Apple/DELL/BRAUN. جنرال الکتریک, گرونديک, زيمنس AEG الکترولوکس. آ.ا 

پوشاک و منسوجات:

 

Tommy Hilfiger / Nike/ Sara Lee / Champion / Timberland /D&G/GAP . Reebok /(کیف و کتانی)  

اتومبیل ها:

X(خوشبو کننده اتومبیل نیز از علائم صهیونیستی است)،Ford , Volvo, Opel , ,رنو, فيات, وارتا(باطری ماشین), فولکس واگن  

شرکت های فیلم سازی و شبکه های خبری:

 

20th century/ Walt Disny / Miramax / Films / CNN / Time/HOLLY WOOD  برادران وارنر, کلمبيا       

لوازم آرایشی _ بهداشتی: 

  Oral-B/ Boss / head & shoulders /Loveal / LOREAL ,هنکل, ( مسواک )/ Crest(خمیر دندان) Johnson/(سشوار و غیره) *  

در این مقاله سعی گردید که بسیاری از محصولات و کالاهای صهیونیستی معرفی شوند تا با عدم استفاده از آنها،دشمنان اسلام را در نیل به اهداف پلیدشان ناکام بگذاریم . 

" قطعا یهودیان و کسانی که شرک ورزیدند دشمن ترین مردم نسبت به مومنان خواهی یافت ... ( قرآن کریم/سوره ی مائده/آیه ی82) . "

 

* بادانلود و تکثیر کردن این برگه و قرار دادن آن در اختیار دیگران، انشاا... از ثواب آن بهره مند شوید. این ویژه نامه را می توانید ازاینجادانلود وتکثیر نمائید . ما را از نظرات خود آگاه فرمایید .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 6 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com