وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

پایگاه خبری صهیونیستی دبکا ساعتی پیش خبری را از روی خروجی خود حذف کرد که حاوی اطلاعات مهمی در خصوص یکی از ژنرال‌های امنیتی این رژیم بوده است.
به گزارش 598 به نقل از اوباما، براساس این خبر که ساعاتی پیش در دبکا فایل منتشر و پس از دقایقی حذف شده است، این پایگاه خبری مدعی شده که شنبه هفته گذشته یکی از فرزندان ژنرال‌های ارشد رژیم صهیونیستی از طریق مرز زمینی شمالی مناطق اشغالی، خود را به نیروهای حزب الله رسانده و خود را تسلیم آنان کرده است.

 

براساس این گزارش، این فرزند ژنرال اسرائیلی که ظاهراً به دین اسلام نیز مشرف شده، طی هفته‌های اخیر مرتباً از سوی خانواده خود تهدید به قتل می‌شده است.


این پایگاه خبری صهیونیستی در ادامه افزود: هنوز مشخص نیست که فرزند این مقام امنیتی اسرائیلی به ایران منتقل شده یا خیر. چرا که احتمال دارد به خاطر تهدیداتی که برای وی مطرح است، وی با پناهندگی به ایران برخی اطلاعات را که دامنه و عمق آن هنوز مشخص نیست در اختیار مقامات ایرانی قرار دهد.


 جدایی و فرار فرزندان ژنرال‌های اسرائیلی از خانواده‌هایشان بواسطه جنایات ضدانسانی مقامات این رژیم در قبال مردم فلسطین، موضوعی است که جهان پیش از این نیز شاهد آن بوده است.


میکو پلد فرزند "متی پلد" از ژنرال‌های ارشد رژیم صهیونیستی، با فرار از سرزمین‌های اشغالی در سال 2007، فعالیت‌هایی علیه رژیم صهیونیستی آغاز کرد که تاکنون نیز ادامه یافته است.


وی در کتابی با عنوان "فرزند ژنرال"، ضمن اشاره به جنایات غیرانسانی رژیم صهیونیستی، فلسطینیان را همچون یهودیان در داشتن وطن محق دانست و بر تشکیل دولت فلسطین تاکید کرد.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 20 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com