وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

فرش قرمز دفتر موسیقی وزارت ارشاد و نهاد صدور مجوز کنسرت های موسیقی انگار این روزها پهنتر شده است و خوانندگان زیر زمینی، متالیکا، موزیسین های گروه موسیقی گوگوش و نوازندگانی با هر سابقه ای چون همکاری با شبکه من و تو این روزها در قلب پایتخت ایران اسلامی به روی صحنه ها می روند تا به دست خودمان هجومی حساب شده به فرهنگ اسلامی ایرانی کشورمان داشته باشیم. صد البته جای تاسف و تاثر فراوان دارد که در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به نام امام علی(ع) افرادی را به روی صحنه می بریم که ظاهرشان خود نشان از واقعیت ماجرا دارد.
به گزارش بی باک به نقل پایگاه خبری 598، فرش قرمز دفتر موسیقی وزارت ارشاد و نهاد صدور مجوز کنسرت های موسیقی انگار این روزها پهنتر شده است و خوانندگان زیر زمینی، متالیکا، موزیسین های گروه موسیقی گوگوش و نوازندگانی با هر سابقه ای چون همکاری با شبکه من و تو این روزها در قلب پایتخت ایران اسلامی به روی صحنه ها می روند تا به دست خودمان هجومی حساب شده به فرهنگ اسلامی ایرانی کشورمان داشته باشیم.

صد البته جای تاسف و تاثر فراوان دارد که در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به نام امام علی(ع) افرادی را به روی صحنه می بریم که ظاهرشان خود نشان از واقعیت ماجرا دارد.

هفته گذشته یک گروه موسیقی که با نام جمعیت خیریه امام علی(ع)! و برای یاری رساندن به کودکان نیازمند! در یکی از سالن های تهران کنسرتی از جدید ترین موسیقی های راک را به نمایش می گذارند که خود حکایت از تلاش جدی مسئولین فرهنگی برای پیاده سازی سبک زندگی اسلامی در جامعه را دارد!!!




فارغ از جفای ترویج این چنین موسیقی هایی در جوامع اسلامی آن هم به دست یکی از متولیان فرهنگی جامعه، این سوال پیش می آید چگونه است نوازندگانی که در سابقه خود همکاری با گروه گوگوش، اجرا در شبکه های ماهواره ای معاند، حضور در فستیوال موسیقی غربی در این برنامه ها را دارند به راحتی در پایتخت نظام اسلامی فعالیت می نمایند.


 
اکنون استفاده ابزاری از نام امامان غریب شیعه برای دریافت مجوز برگزاری کنسرت تبدیل به رویه ای شده است که خطر ان بیش از پیش احساس می گردد که اجازه انجام این چنین فعالیت ها با آگاهی، اگر نشان از خیانت فرهنگی به آرمان های یک ملت نباشد حتماً حکایت از جهل مرکب آن مقام مسئول را دارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 21 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com