وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

اعلام خبر درگذشت یک وبلاگ نویس در جریان بازداشت، بازتاب‌های متفاوتی در رسانه‌های داخل و خارج کشور داشته است. شاید اولین موضع‌گیری رسمی در این زمینه را روز گذشته احمد توکلی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از تریبون مجلس اعلام و با انتقاد از نبود اطلاع رسانی دقیق در این زمینه گفت: دولت‌های خارجی غوغا بپا کردند، چرا وزارت خارجه و دستگاه قضایی در این خصوص توضیح نمی‌دهند؟ مرگی اتفاق افتاده و باید توضیح داده شود.

به گزارش بولتن، پس از این اظهار نظر نیز ابوترابی‌فرد که ریاست جلسه علنی را برعهده داشت خبر داد که کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس این موضوع را بررسی کرده و در ان خصوص کمیته ای تشکیل داده است.

دستور ویژه رئیس قوه قضائیه برای رسیدگی به ماجرا

همچنین، ستاد حقوق بشر قوه قضائیه نیز عصر دیروز دست بکار شد و در بیانیه‌ای با تاکید بر اینکه هر فردی که قصورا یا تقصیرا در این واقعه دخالت داشته است، مورد پیگرد سریع، قاطع و بدون اغماض دستگاه قضایی قرار خواهد گرفت، تصریح کرد: با دستور قاطع و ویژه حضرت آیت الله آملی لاریجانی ریاست محترم قوه قضائیه تمام ابعاد قضیه تحت بررسی دقیق قرار گرفته است که نتایج آن بزودی اعلام خواهد شد.

در اینکه عاملان این اقدام باید هر چه سریع‌تر شناسایی و مجازات شوند، هیچ تردیدی نیست. در بیانیه ستاد حقوق بشر قوه قضائیه نیز به بررسی گزارش‌های دریافتی در مورد فوت ستار بهشتی در زمان تحقیق از او در اداره پلیس اشاره شده است و یقینا افکار عمومی انتظار دارند که فورا تکلیف این مسئله روشن شود که چه عواملی در فوت این وبلگ نویس دخیل بوده است؟ اما آنچه که در این میان، تبدیل به یک رویه شده است، مرده‌خواری جریان ضد انقلاب است.

حکایت مرده‌خواری‌های جریان ضد انقلاب

جریان ضد انقلاب که می‌گردد همچون مگسی بر روی کوچک‌ترین آلودگی یا ابهام بنشیند در ماجرای اخیر نیز دست بکار شده و بنحوی برای یک وبلاگ نویس رباط کریمی مرثیه سرایی می‌کند که اگر کسی نداند، تصور می‌کند خانم مسیح علی‌نژاد که سردسته این سر و صداها شده، سال‌ها با خانواده‌ی ستار بهشتی، مادر و خواهر او ارتباط و رفاقت داشته است.

علی‌نژاد در ظرف دو سه روز گذشته شش مطلب در مورد ستار بهشتی، خانواده‌اش و حال و هوای آن‌ها منتشر کرده است، در حالی‌که مادر ستار بهشتی می‌گوید اساسا چنین فردی را نمی‌شناسد و از انگیزه‌هایش هم بی‌اطلاع است.

این در حالی‌است که اتفاق ناگواری در داخل کشور برای یک شهروند ایرانی که در همین آب و خاک زندگی می‌کرده و هیچ سنخیتی با وطن‌فروشانی مشابه خانم علی‌نژاد نداشته است که هزاران کیلومتر آن‌طرف‌تر برای خیانت به مردم این کشور با دشمنان مردم ایران هم‌قسم شده‌اند. در این اتفاق ناگوار نیز مجلس و قوه قضائیه دست بکار شده و قرار است عاملان حادثه را به سرعت شناسایی، معرفی و مجازات کنند، این وسط ضد انقلاب مرده‌خوار چه می‌گوید؟

علاقه ویژه به رفتارهای انگلی

در عین حال، به نظر می‌رسد خانم مسیح علی‌نژاد علاقه ویژه‌ای به انجام رفتارهای انگلی دارد. اصطلاح «رفتار انگلی» در حوزه سیاست را سه سال پیش داریوش سجادی مجری شبکه‌های ماهواره‌ای در انتقاد از جنبش سبز بکار برد و عنوان کرد که این جریان از خود، هویت مشخصی ندارد و برای بروز دادن مخالفتش بدنبال مناسبت‌های حکومتی و مذهبی مثل روز قدس و 22 بهمن و عاشورا می‌گردد، تا مثل انگل به این مناسبت‌ها و اجتماعات مردمی بچسبد و خودش را مطرح کند.

اقدامات مسیح علی‌نژاد در سال‌های اخیر نیز تطابق زیادی با این توصیف دارد، بطوری که پیگیری‌های ویژه برای گفت‌وگو با خانواده کشته شدگان حوادث سال 88 و همچنین مصاحبه با نمایندگان مجلس و مسئولین داخلی بمنظور مشروعیت تراشی برای خود کاملاَ در قالب همین تعبیر می‌گنجد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 22 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com