وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی ندای انقلاب، همزمان با تلاش رسانه‌های بیگانه برای متحد جلوه دادن گروهک‌های اپوزیسیون، حوادث روزهای اخیر حکایت از شدت گرفتن اختلافات ایدئولوژیک در میان جریانات ضد انقلاب دارد.

پس از برگزاری مراسم‌های محفلی نیروهای شبه ملی‌گرا و سلطنت‌طلب برای بزرگداشت کوروش هخامنشی در شهرهای اروپایی، گروه‌های چپ‌گرا به انتقاد از این اقدام گروه‌های اپوزیسیون پرداختند.

سیاوش دانشور از افراد چپ‌گرای مقیم خارج از کشور در یادداشتی با انتقاد از برگزاری این مراسم نوشت: تولد کوروش و پاره آجر حقوق بشرى عهد بوق آن، پاسخ هيچ دردی در ايران نيست. پخش شيرينى به مناسبت تولد کوروش٬ برجسته کردن رضا پهلوى٬ تشکيل شوراى ملى و آلترناتيو سازى٬ همه گوشه‌هاى يک تلاش آگاهانه و سياسى است.

وی با انتقاد از اهداف برخی طیف‌های ضد انقلاب مدعی میهن دوستی می افزاید: کوروش و ناسيوناليسم را برجسته ميکنند تا در مردم نيرو بگيرند و يا دست کم توهم ايجاد کنند.

این در حالی است که طی هفته‌های اخیر شاهد تنش‌های ایدئولوژیک گروه‌های چپ‌گرا و جریانات فمنیستی بوده‌ایم. موضوعی که بیش از هر چیز حکایت از افزایش عمق اختلاف‌ها در بدنه اپوزیسیون دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 22 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com