وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی  ندای انقلاب، اوایل آبان ماه، رییس اداره ایدز وزارت بهداشت با هشدار نسبت به تغییر الگوی انتقال ایدز از طریق ارتباطات جنسی محافظت نشده، بر لزوم توجه بیش از پیش به برنامه‌های کاهش آسیب به منظور جلوگیری از بازگشت موج دوم ایدز در کشور تاکید کرد. 

از سوی دیگر رییس مرکز تحقیقات ایدز ایران در این باره اظهار داشت : در زندانها ۲ درصد از افراد مبتلا به ایدز هستند، همچنین ۴ تا ۵ درصد از کودکان کار در خیابان و ۶ درصد از زنان روسپی مبتلا به ایدز هستند. ۲۵ هزار بیمار مبتلا به ایدز در کشورمان داریم و تخمین زده شده که ۱۰۰ تا ۱۲۰ هزار نفر هنوز کشف نشده‌اند. 

شبکه خبری مسیحیان ارگان رسانه ای فرقه صهیونیستی مسیحیت تبشیری که معمولا نگاه ویژه‌ای نسبت به فریب و جذب اقشار آسیب‌پذیر اجتماع دارد؛ طی فراخوانی تشکیلاتی از مبلغان خود خواست برای مبتلایان به ایدز به عنوان طعمه‌های جدید این فرقه دام پهن کنند!

در بخشی از این فراخوان تشکیلاتی که شبیه فراخوانهای فتنه‌گران برای اردوکشی خیابانی در فتنه ۸۸ می‌باشد، چنین آمده است : "حال که حکومت خیابانها را برای موارد مذکور رها کرده است و مکانهای عمومی شهرها تبدیل به جولانگاه فحشاء، ایدز و اعتیاد شده، این ایمانداران مسیحی هستند که می توانند با نشر کلام خدای زنده به کمک بچه ها، زنان و مردان نیازمند کف خیابان بروند. بی شک نجات محرومان و شفای بیماران از مهمترین خواستهای عیسی مسیح و ماموریتهای پیروان او می باشد"!؟

طبق آمارهاي ارايه شده از سوي مسيحيان، هم اکنون ۱۲ هزار و ۸۰ موسسه تخصصي براي تبليغ مسيحيت در ميان مسلمانان، ۹۹ هزار و ۲۵۰ مبشر مسيحي حرفه‌اي، ۸۲ ميليون دستگاه رايانه مستقر در مراكز تبشيري، ۴۴ هزار مجله تخصصي ترويج مسيحيت، ۸۸هزار و ۶۱۰ عنوان كتاب تبشيري، ۲ هزار و ۲۴۰ ايستگاه تلويزيوني و ۲ هزار و ۴۰۰ راديوي تبشيري، ۶۸۰خانه سالمندان و يتيمان و ۱۲۰ هزار بيمارستان و مركز درماني براي تبليغ مسیحیت فعالند !
انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 22 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com