وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه 598، شورای امنیت ملی عربستان طی بخشنامه ای به تمام رسانه های عربستان سعودی و نیز رسانه های خارجی که وابستگی مالی به آل سعود و انگلستان دارند خواست که با خبرسازی و حمله سازمان دهی شده رسانه ای به حزب الله لبنان جنگ تبلیغاتی علیه مقاومت لبنان به راه بیاندازند.

خبرگزاری النخل عراق در گفتگو با یکی از فعالان سیاسی عربستانی مخالف آل سعود که درآمریکا ساکن می باشد بیان داشت: عربستان سعودی به دنبال اختلاف افکنی در لبنان با طرح نام حزب کودتا برای مقاومت لبنان به دنبال از بین بردن محبوبیت حزب الله لبنان در منطقه را دارد.
 


منبع مذکور همچنین بیان داشت که این ماموریت به شبکه هایی چون العربیه،

MBC، الحیات، شرق الاوسط و ... داده شده است.

النخیل افزود امیر بندر

بن سلطان

عضو

شورای امنیت ملی عربستان

بیشتر تلاش خود را بر روی شبکه العربیه سعودی متمرکز کرده است و از مسئولین این شبکه خواسته است تا از برگزاری هرگونه نشست با مخالفان خود به شدت اجتناب نمایند و تحلیل گران برنامه های سیاسی و دیگر برنامه های باید بر اخبار لبنان و انتشار اخبار اختلاف برانگیز متمرکز شوند.

در همین راستا شبکه العربیه اخیرا با پخش برنامه هایی حزب الله لبنان را هدف گرفته است و با بیان مسائلی چون اختلاف افکنی در بین شیعه و اهل سنت سعی در تضعیف حرب الله لبنان را دارد.

همچنین العربیه در این برنامه ها با توهین به سران حزب الله لبنان و هتک حرمت و تمسخر اشخاصی چون سید حسن نصر الله تمام تلاش خود را برای عملی کردن اهداف عربستان سعودی به کار گرفته است.

گفتنی است با توجه به شکست پیاپی برنامه های آمریکا و عربستان سعودی در سوریه و تاثیر بسیار حزب الله لبنان در این معادلات، عربستان سعودی یکی از راه های پیروزس اهدافش را در تضعیف حزب الله لبنان دیده است.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 7 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com