وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

در ماجرای فیلم موهن خانواده محترم حمایت مالی صداوسیما نسبت به فیلمی که سراسر توهین به احکام الهی، دفاع مقدس و ملت شریف ایران است و هزینه از اموال امت در فیلمی که اهانت به امام امت و رهبری ملت است
بسم الله الرحمن الرحیم
 
جناب آقای مهندس ضرغامی
 
با سلام و احترام
 
 
سرویس دانشگاه بی باک: حتما در جریان انتشار  گسترده فیلم موهن  «یک خانواده محترم» در جشنواره‌های مختلف بین‌المللی و کشور‌های اروپایی هستید. فیلمی که هم‌اکنون نیز با تبلیغات غیر واقعی دشمنان ملت در حال اکران است.
 
 
در  ماجرای پیش آمده سوالات متعددی مطرح است. حمایت مالی صداوسیما نسبت به فیلمی که سراسر توهین به احکام الهی، دفاع مقدس و ملت شریف ایران است و هزینه از اموال امت در فیلمی که اهانت به امام امت و رهبری ملت است تا عدم نظارت مسئولان مربوطه و در کنار همه اینها حمایت از سیما فیلم که شایسته بود جنابعالی به جای حمایت از این مجموعه برخوردی قاطع می‌نمودید تا نشان دهید در حق مداری چون امام راحل عزیزمان و رهبری معظم حتی با مجموعه خود نیز تعارف ندارید.
 
اما در وضعیت فعلی که چوب حراج بر آبروی ایران اسلامی زده‌اند بنا بر  آسیب شناسی تفصیلی این  مسئله نیست و قصد اصلی دانشجویان حل این امر با حفظ آبروی رسانه ملی است.
 
 
جا دارد با توجه به اینکه این فیلم در مجموعه صداوسیما شکل گرفته است اهتمام جدی رئیس رسانه ملی را برای پایان دادن به این مسئله شاهد باشیم.
 
 
توقع دانشجویان تلاش برای عدم انتشار و پخش فیلم در کشورهای دیگر و اعلام برائت بین‌المللی عوامل از این  اثر غیر هنری و هتاکانه است که این مهم با درایت و تدبیر قابل انجام است.
 
 
البته لازم بود صداوسیما اقدام به تنویر افکار عمومی می‌کرد که رسالت اصلی آن دستگاه  است و با انعکاس بخش‌هایی از این اثر و نقد کارشناسان که این روز ها از همه جا به غیر از رسانه ملی شنیده می‌شود مردم را نسبت به این مسئله که ابعاد جهانی پیدا کرده است آگاه می‌کرد.
 
 
قطعا این تدبیر باعث اعتماد بیشتر مردم به صداوسیما می‌گردید گرچه هنوز فرصت باقیست تا با ایجاد جبهه‌ای متحد دیگر هیچ هنرمندنمایی به خود اجازه ندهد تا با نام ارزشمند هنر به اعتقادات و مقدسات ملت شریف توهین نماید که این نیز متاسفانه تاکنون انجام نشده است.
تاکید می‌نماییم که مهم است با ورود همان دستگاه فورا اقدامات لازم صورت گیرد تا با یکی از راهکارهای طرح شده یا مجموعه آن این اشتباه برطرف شود؛ بسیج دانشجویی تا حصول نتیجه پیگیر امر خواهد بود.
 
والسلام علی من اتبع الهدی
 
بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع)

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 23 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com