وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

در حالی که مردم عربستان و بحرین برای آزادی و رهایی از رژیم های دیکتاتوری انواع و اقسام رنج ها را متحمل شده اند و از سویی کشورهای چون مصر و تونس و لیبی بر دیکتاتورهای خود ژیروز شده اند و حکوم تهای جدیدی را روی کار آورده اند، جنگ غزه از سوی رژیم صهیونیستی را می توان به نوعی آزمایش انقلاب های اسلامی جدید منطقه قلمداد کرد.
در حالی که مردم عربستان و بحرین برای آزادی و رهایی از رژیم های دیکتاتوری انواع و اقسام رنج ها را متحمل شده اند و از سویی کشورهایی نظیر مصر و تونس و لیبی بر دیکتاتورهای خود پیروز شده اند و بعضا حکومتهای جدیدی را روی کار آورده اند، جنگ غزه از سوی رژیم صهیونیستی را می توان به نوعی آزمایش انقلاب های اسلامی جدید منطقه قلمداد کرد.

به گزارش سرویس بین الملل بی باک، دیکتاتورهای عربی که در قبال خواست مردم سوریه مقاومت می کنند و حکومت مردمی اسد را نامشروع می خوانند. کشورهایی که درباره مرگ مشکوک یک وبلاگ نویس، مدتهاست که شانتاژ به پا می کنند. کشورهایی ادعای دفاع از حقوق بشر و ملتهای دنیا را دارند؛ همگی این روزها سکوت پیشه کرده اند و در قبال جنایتهای جدید رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه و حتی در قبال شهادت کودکان این سرزمین، سکوت خفت باری را در پیش گرفته اند به نوعی که سازمان های بین المللی نیز در این باره سکوت کرده اند.



دیکتاتور سعودی حاضر به محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی نشد


پادشاه عربستان سعودی بدون آنکه حملات و تجاوزات اشغالگران به غزه را محکوم کند، خواستار در پیش گرفتن "رفتاری عاقلانه" شد.

"عبدالله بن عبدالعزيز"  دیشب در تماس تلفنی با "محمد مرسي" رئيس جمهور مصر با اشاره به اوضاع باريكه غزه، خواستارآرام كردن اوضاع و در پیش گرفتن "رفتار عاقلانه "  شد .

بر اساس این گزارش، ملك عبدالله در این گفتگوي تلفني بر لزوم آرام كردن اوضاع ، در پیش گرفتن رفتار عاقلانه، و اجتناب از واكنش هاي نسنجيده تأكيد كرد.

رئیس جمهور جدید مصر از اسرائیل خواست درکش کند!

محمد مرسی رییس جمهور مصر که چندی پیش با نامه تاسف بارش به سرکرده رژیم صهیونیستی با اعتراضات گسترده زیادی روبرو شده بود، در سخنانی که امروز (پنجشنبه) از تلویزیون دولتی این کشور پخش شد، با لحنی محتاطانه، حملات اسرائیل به نوار غزه را "غیر قابل قبول" و "موجب اختلال در امنیت منطقه" دانست.

مرسی در بخش دیگری از این سخنرانی ادامه داد: ما با تمامی بخش های نوار غزه در ارتباط خواهیم بود و برای دفع این حملات در کنار فلسطینیان قرار خواهیم گرفت. ما در هیچ شرایطی نمی توانیم ادامۀ این حملات مستمر به غزه را بپذیریم.

رییس جمهور مصر در ادامۀ واکنش منفعلانۀ خود اظهار داشت: «اسرائیل باید درک کند که ما هیچ حمله ای را که بر امنیت و ثبات منطقه تاثیر منفی دارد، نمی پذیریم».

گفتنی است مرسی پیش از این سخنان، در تماس تلفنی با باراک اوباما رییس جمهور آمریکا، راه های رسیدن به آتش بس و پایان حملات را مورد بررسی قرار داده بود. اما معاون وزیرخارجه رژیم صهیونیستی تأکید کرد، آمریکا حمله نظامی به غزه را تأیید می کند.


 درحالیکه حملات اخیر رژیم صهیونیستی به غزه بیش از 20 شهید و 180 مجروح برجا گذاشته است، "دانی ایالون" صبح امروز گفت، آمریکا حمله به غزه را حق این رژیم می داند.

وی افزود: "کشورهای اروپایی نیز با وجود اظهارات هشدار آمیز خود، از مواضع اسرائیل حمایت می کنند".

ایالون همچنین تأکید کرد که از طریق منابعی که با دبیرکل سازمان ملل متحد سخن گفته اند، مطلع شده که "بان کی مون" جنبش حماس را مسئول حملات اخیر و درگیری ها با غزه می داند.

رادیو رژیم اشغالگر صبح امروز اعلام کرد که این رژیم خود را برای عملیات زمینی در غزه آماده می کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 27 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com