وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

جدیدترین و بروزترین اخبارسیاسی  را در این وب سایت ببینید

Image result for auhv shg



نظرات شما عزیزان:

سپیده
ساعت11:51---25 آذر 1394
سلام
به من سر بزن و با یه عالمه وبلاگ و وبلاگ نویس آشنا شو...امتحان کن


سپیده
ساعت12:17---16 آذر 1394
سلام عزیزم مطالب وبلاگت خیلی توپپپپپ و عالیه خوشحالم با وبلاگت آشنا شدم بیین دوست جون من وبلاگی دارم که در آن لیستی از وبلاگ های پرطرفدار را جمع آوری می کنم خوشحال می شم اسم وبلاگت تو این لیست باشه پس منتظرتم
همیشه موفق باشی


مدیر سایت
ساعت16:59---15 آذر 1394
عزیز مهربون خوبی؟ دوست داری مدیریت هاست وبلاگت دست خودت باشه به وب سایت من سر بزن تو وب سایتم قدم به قدم همه را توضیح دادم منتظرتم

نرگس
ساعت10:00---5 ارديبهشت 1394
باسلام ودرود وب خوبی دارین انشاالله زیر سایه خداوند متعال موفق وپیروز باشید به
وب منم که با موضوع مباحث تخصصی درباره ی سایتهای همسریابیه سری بزنید ودر ضمن اگه لطف کنیدووبلاگ منوبا عنوان سایت همسریابی یا همسر یابی لینک کنید ممنون میشم ومن هم شما رو لینک خواهم کرد با ایمیل درارتباطیم
یا علی"


milad
ساعت9:47---9 فروردين 1394
سلام آقا مهدی و آقا رضای گل
یه پیشنهاد عالی دارم براتون. اما بگم ک این پیشنهاد تبلیغ و جنگولک بازی و این حرفا نیست
اگه میخاین کسب درآمد از اینترنت داشته باشین، یه راه بسیار فوق العاده دارم براتون.
عضویت در سایت کلیکی تیک باکس:
http://www.tikbux.ir/?r=846564218

برای اینکه وقتتون رو نگیرم و پیامم طولانی نشه،فقط این رو میگم ک درآمد ماهیانه بالای 300 هزار تومن رو از این سایت براتون تضمین میکنم، البته بعد از آشنایی کامل با استراتژی ک من طراحی کردم برای فعالیت در این سایت.
و نکته بسیار مهم اینجاست ک بغیر از این سایت، چندتا سایت معتبر دیگه ای هم هستن ک باید توشون عضو بشین...
و به راحتی بعد از مدتی فعالیت در این سایت ها، به درآمد حداقل ماهیانه 300 هزار تومن از هر سایت میرسین.
حالا فرض کنین ک حداقل 5 تا سایت رو عضو شدین و فعالیت میکنین، و بعد از مدتی به راحتی 1.5 میلیون درآمد ماهیانه میرسین از این سایتها....
من درآمدتون رو تضمین میکنم دوستان خوبم، البته اگه صبور باشین و بعد از عضویت بهم پیام بدین تا استراتژی این فعالیتها رو باهم بریم جلو...
اگه صبور هستین و اگه میخاین با صرف نهایتا نیم ساعت در روز، به درآمد میلیونی برسین، حتما در این سایت عضو شین و بهم پیام بدین تا آموزش کار رو بهتون بگم و سایتهای معتبر و حرفه ای دیگه ای رو هم براتون تشریح کنم
مرسی ک پیامم رو تا آخر خوندین
لینک عضویت:
http://www.tikbux.ir/?r=846564218


کانون فرهنگی هنری نورالثقلین دشتغران
ساعت10:14---9 اسفند 1393
بسیار عالی و پر محتوا.
اجرکم عندالله.


نازی
ساعت9:46---9 دی 1393
سلام چرا جواب منو توی چت نمیدی مهدی آئین پرست ؟
چقدر بگم بیا با من تبادل لینک کن تا بازدید وبلاگ هامون زیاد شه ؟ بیا وبلاگم رو ببین فقط مخصوص افزایش بازدیده . فقط کافیه تبادل لینک کنی. همین الان بیا بهم سر بزن .............


نازی
ساعت10:17---8 دی 1393
سلام چرا جواب منو توی چت نمیدی مهدی آئین پرست ؟
چقدر بگم بیا با من تبادل لینک کن تا بازدید وبلاگ هامون زیاد شه ؟ بیا وبلاگم رو ببین فقط مخصوص افزایش بازدیده . فقط کافیه تبادل لینک کنی. همین الان بیا بهم سر بزن .............


نازی
ساعت9:20---4 دی 1393
سلام چرا جواب منو توی چت نمیدی مهدی آئین پرست ؟
چقدر بگم بیا با من تبادل لینک کن تا بازدید وبلاگ هامون زیاد شه ؟ بیا وبلاگم رو ببین فقط مخصوص افزایش بازدیده . فقط کافیه تبادل لینک کنی. همین الان بیا بهم سر بزن .............


نازی
ساعت9:36---27 آذر 1393
سلام چرا جواب منو توی چت نمیدی مهدی آئین پرست ؟
چقدر بگم بیا با من تبادل لینک کن تا بازدید وبلاگ هامون زیاد شه ؟ بیا وبلاگم رو ببین فقط مخصوص افزایش بازدیده . فقط کافیه تبادل لینک کنی. همین الان بیا بهم سر بزن .............


بهار
ساعت10:19---23 آذر 1393
وبلاگت فوق العادست مهدی آئین پرست واقعا لذت بردم ، ولی حیف بازدیدت کمه ، چرا با سایت های بزرگ تبادل لینک نمی کنی تا بازدیدت بالا بره ؟ یه سری به این سایت که واست گذاشتم بزن و باهاش تبادل لینک کن . بازدیدت رو از این رو به اون رو می کنه .... فقط یه بار امتحان کن

مهرنوش
ساعت8:28---23 آذر 1393
مهدی آئین پرست اسم شماست؟

خخخخخخخ

مهدی آئین پرست پیشنهاد می کنم واسه افزایش بازدیدت با هم تبادل لینک کنیم. منتظرتم !!!


مهرنوش
ساعت8:52---18 آذر 1393
مهدی آئین پرست اسم شماست؟

خخخخخخخ

مهدی آئین پرست پیشتهاد می کنم واسه افزایش بازدیدت با هم تبادل لینک کنیم. منتظرتم !!!


مهرنوش
ساعت9:16---16 آذر 1393
مهدی آئین پرست وبلاگ خیلی خوبی داری .
منم یه وبلاگ دارم که لیست همه دوستام داخلشه ، بهشون پیشنهاد دادم وبلاگ مهدی آئین پرست را ببینند ، تو هم وبلاگت رو توی این لیست لینک کن ، کار خیلی راحتیه ، اینجوری بازدید وبلاگت خیلی زیاد میشه...

http://www.mehrnooosh.loxblog.com


نازنین
ساعت9:13---1 آذر 1393
واقعا وبلاگ خوبی دار مهدی آئین پرست
ولی وبلاگ هایی شبیه وبلاگ منو تو باید یه جایی باشند که دیده بشند ، یه وبلاگ پیدا کردم خیلی بازدید داره که تبلیغ توش رایگانه ، تو هم باهاش تبادل لینک کن. خوبیش اینه اتوماتیکه

اینم آدرسه وبلاگه:
http://nazi-joon-jooni.loxblog.com


محمد
ساعت13:47---31 تير 1393

سلام وبلاگ قشنگی داری
یه خواهشی داشتم
chatam.ir میشه این ادرسو لینک کنین
مرسی میشم اگه لینک کنی
اگه لینک کردی بیا تو وبم بهم بگو
http://counter_all.loxblog.com
اینم ادرس وبم
مرسییییییییییییییییییییییییی ییییی


www.css.us.pn
ساعت16:20---20 تير 1393

سلام
دوست عزیز به رویاهات حقیقت ببخش
چجوری....!
http://css.us.pn/page-SaleofGoods-28256.ht



alireza
ساعت23:03---9 تير 1393
سلام وبلاگ زیبایی دارید خسته نباشید
به منم سربزنید وبلاگ عالی دارید
با تبادل لینک موافقی؟؟؟؟


محمد رسول
ساعت21:55---19 ارديبهشت 1393
لطفا به وب ماهم سربزنید.

زاستی نظر فراموش نشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


mehdi
ساعت22:25---23 دی 1392
سلام دوست عزیز وبت خیلی باحاله امیدوارم موفق باشی تمام زندگیت به وب منم سر بزن پشیمون نمیشی ممنون ادرسو نوشتم برات بوسسسسسسسسس منتظرم راستی تبادل بنر اگه میکنی من هستم هستم=====www.dasht-music.tk

سید مهدی رضوی
ساعت1:38---20 آذر 1392
ببخشید فقط بجای پایگاه را وبسایت درج کنید همین ممنون

سید مهدی رضوی
ساعت1:36---20 آذر 1392
سلام همسنگر استفاده کردیم.
با عرض پوزش لطفا لینک ما را با عنوان وبسایت مداحی کربلایی محسن احمدی درج کنید ممنون میشویم یا حق


هواداران ضیاءالدین خادمی
ساعت15:05---12 مهر 1392
دانلود دو آهنگ زیبا

با صدای

"ضیاءالدین خادمی"

منتظر حضور گرم شما هستیم

http://ziaeddin-khademi.blogfa.com

http://ziaeddin-khademi.com

http://www.facebook.com/ziaeddin.khademi

http://www.aparat.com/aghoosh






اندیشه
ساعت22:30---11 مهر 1392
سپاس فراوان

اندیشه
ساعت22:30---11 مهر 1392
سپاس فراوان

اندیشه
ساعت22:30---11 مهر 1392
سپاس فراوان

اندیشه
ساعت22:30---11 مهر 1392
سپاس فراوان

اندیشه
ساعت22:30---11 مهر 1392
سپاس فراوان

اژدها
ساعت22:28---11 مهر 1392
با درود و عرض سپاس وسایت بسیار کامل و دقیقی داری حیف که من وقث کافی ندا رم و اگر نه بسیار مشتاق بودم که از اندیشه های شما استفاه کنم

بدرود


مرتضی
ساعت1:35---9 مرداد 1392
برای تبادل لینک اگه علاقه داشتین خبر بدین.ممنون

جعفر قاسمی مدیر سایت منتظران ظهور
ساعت5:07---24 تير 1392
سلام وبلاگ زیبایی داری به وبلاگ من هم سر بزن ونظر بده خوش حال میشم تبادل لینک کنیم متظرتم.

حقیقت آنلاین-طرح مبارزه با وبلاگ های ضد ارزشی
ساعت15:36---7 خرداد 1392
http://majallehaqiqat.loxblog.com/page.php?p=1

لینک با لا حاوی لوگوهای ماست با قرار دادن اونها ما رو در این امر خدا پسندانه یاری کن.
مشکلی بود با ما تماس بگیرید.
در پناه حق.


ولایتمدارجوان
ساعت23:12---23 ارديبهشت 1392
سلام دوست عزیز این عکس و نوشته رویش یعنی مشایی جریان انحرافی هست دیگه، ولی نه او مرد میدان مثل احمدی نژاد هست و او ولایتمدار بزرگی بعد از احمدی نژاد بوده و همین ولایتمداری مهندس مشایی باعث شد که در نامه بدون سلام و والسلام هاشمی به رهبر عزیز این جمله جریان انحرافی به مشایی گفته بود و بعد از آن هم بعضی نادانها از جمله این فتنه گر استفاده کردند ،بعدشم عکسی و تبلیغی بهتر برای انتخابات انتخاب کن چون این کار شما دشمن شاد کنه و نقشه هاشمی همین کارهای ما در انتخابات 92 بوده. یا حیدر

افزایش 5 برابری امار شما بصورت رایگان
ساعت13:03---4 ارديبهشت 1392
سلام وب جالبی داری
اگه قصد داری آمار وبلاگت متحول بشه و به صورت رایگان تا 5 برابر افزایش پیدا کنه یه سر به سایت من بزن. ضرر نمیکنی http://20ranking.tk


حسن
ساعت9:07---17 فروردين 1392
عاقل،فرزند خوشبختی است

سوگل
ساعت8:37---12 فروردين 1392
سلام لینکتون کردم اگرمایل بودیدبه وبلاگ منم سربزنیدولینک کنیدمرسی

http://www.sevenmusik.r98.ir
ساعت20:28---17 اسفند 1391
سلام دوست من اگه دوست داشتی بیا به سایتم و باهم تبادل لینک داشته باشیم http://www.sevenmusik.r98.ir

مصطفی
ساعت21:46---26 بهمن 1391
ســـــــــــــلام.اومدیم آخ اومدیم .نظر هم یدونه دادیم.وری نایس وبلاگ.خوب بود .موفق باشی.به کلبه عشق و احساس ما هم سری بزن.منتـــــــــــــــــــــــ

مهدی
ساعت19:32---26 بهمن 1391
سلام وخدا قوت

فاطی
ساعت22:30---15 بهمن 1391
سلام وبت خوب بود به روزه . به منم سر بزن.

فاطی
ساعت22:30---15 بهمن 1391
سلام وبت خوب بود به روزه . به منم سر بزن.

فاطی
ساعت22:30---15 بهمن 1391
سلام وبت خوب بود به روزه . به منم سر بزن.

علی
ساعت13:13---15 بهمن 1391
سلام خسته نباشید وب سایت به روز خوبی دارید ان شائ الله که موفق باشید

987
ساعت12:43---9 بهمن 1391
غضویت؟؟؟؟؟؟؟؟؟یعنی چی اونوقت؟؟؟؟؟
اشتباه نوشتاری بود که اصلاح گردید


سرباز گمنام
ساعت6:26---7 بهمن 1391
وبلاگ ((پادگان شهيدان دوران))همسنگر مي طلبد.
اي دشمنان ما با کسي جنگ نداريم/ولي اگر مجبور شويم باکي از مرگ نداريم
هل من مبارز.....(شهادت افتخار ماست)
براي تبادل لينک آماده ايم


انجمن پارسی وب
ساعت16:00---30 دی 1391
پارسی وب منتشر شد
طراحی های اینترنتی خود را به پارسی وب بسپارید
طراحی قالب/وبسایت/دامنه رایگان/ساخت بنز/ساخت قالب ...
ارزان تر از همه جا
بهتر از همه جا
زود تر از همه جا
پر کیفیت تر از همه جا
آیا شما میخواهید بهترین سایت داشته باشید
به انجمن پارسی وب بیاید وکار های خودتان را با ارزان ترین قیمت به ما بسپارید


مجید
ساعت15:19---22 دی 1391
سلام من قشنگ یادم میاد شما خیلی در مورد تبلیغات لوکس بلاگ انتقاد میکردید و میگفتید کار آنهاست و وبلاگها به چه قیمتی این کارها رو انجام میدن حالا خودتون دسبند تبلیغ میکنید اونهم dajکه نماد شیطان پرستی هست نه به آن مطالب که اوایل وبلاگ میگذاشتید نه به این تبلیغاتتون یا حق به چه قیمتی؟؟؟؟؟
پاسخ:چشم عزیز من حذف شد دیگه تکرار نمیشه


بهروز
ساعت13:41---21 دی 1391
سلام با جرئت میتوانم بگویم یکی از بهترین وبلاگ هایی که دیدم این وبلاگ بود امید وارم به وبلاگ من هم سر بزنید .
اگر خواستی با من تبادل لینک کنی من با این عنوان یعنی (وب ورزشی دانش آموزان مدرسه شهید علیرضا آزادجو طبری لینک کنی


خلیج
ساعت19:01---20 دی 1391
سلام دوست عزیز/اگر میشود من را با اسم:خلیج همیشه فارس وادرس:www.ali201.loxblog.comلینگ کرده /شما هم به وبلاگ من بیایید و در قسمت نظرات بگویید شمارا با چه اسم و ادرسی لینگ کنم/هدف من از این کار بالا بردن امار سایت من و شما است/متشکرم

علیرضا
ساعت11:19---16 دی 1391
سلام
خواهش می کنم
من نویسنده ی وب نقدستان هستم
اینی که الان باهاش نظر گذاشتم وب اصلیمه
خوشحال میشم که نظر شما رو دربارش بدونم!
یاعلی
منتظرم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 25 فروردين 1398برچسب:سیاسی , خبری , انتقادی ,اجتماعی - اخبار ویژه - تخریب نظام - اصلاح طلبان - اجتماعی - شبهات - سیاسی - - متفرقه - گوناگون - اهم موضوعات - اطرافیان رییس جمهور -, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com