وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: مسیح علی‌نژاد خبرنگار نمای فراری، مرتب با تلفن همراهم تماس می گیرد، اما تا کنون به تلفن های وی جواب نداده ام.

سید حسین نقوی حسینی نماینده ورامین در مجلس در گفتگو با خبرنگار بولتن نیوز با اشاره به تلاش‌های مکرر مسیح علی‌نژاد ضد انقلاب و جاسوس سرویس های بیگانه برای برقراری تماس با وی در روزهای اخیر، گفت: این خبرنگار فراری در طول هر هفته معمولاً چندین بار با تلفن این جانب تماس می گیرد تا شاید بتواند مصاحبه ای را ترتیب دهد.

وی افزود: اینجانب بارها و بارها تلفن این ضد انقلاب را قطع کردم اما وی دست بردار نیست.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اضافه کرد: هفته گذشته یکبار از طریق شماره ای که نشان می داد مربوط به داخل ایران است با تلفن اینجانب تماس گرفته شد، که من فکر کردم شخصی از داخل ایران با من تماس گرفته است. وقتی جواب دادم دیدم این جاسوس رسانه های بیگانه است و بلافاصله تلفن وی را قطع کردم.

نقوی حسینی تاکید کرد: بعد از آن بارها و بارها این خبرنگار فراری با این جانب تماس گرفت اما هرگز به تلفن‌هایش جواب ندادم.

وی افزود: این جاسوس و جاسوسان دیگر بدانند که ما را با بیگانگان و ضد انقلاب‌ها کاری نیست و اگر هویت آنها برای ما آشکار شود هر گز با آنها مصاحبه نخواهیم کرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به مصاحبه خود با این ضد انقلاب، گفت: اینجانب در آن زمان نمی‌دانستم که وی خبرنگار نمای فراری از کشور است و اگر به هویت واقعی وی در همان روز پی می بردم هرگز با وی مصاحبه نمی کردم.

مسیح علی‌نژاد که قبل از فتنه 88 در روزنامه‌های اصلاح طلبی چون همبستگی و خبرگزاری ایلنا کار می کرد به دلیل رفتارهای زشت و توهین آمیز از مجلس هفتم اخراج شد و سپس برای خدمت بیشتر به ارباب‌های خود به خارج از کشور رفت.

این ضد انقلاب ارتباط بسیار قوی با سرویس های جاسوسی بیگانه دارد و تلاش می کند تا با گرفتن مصاحبه با نمایندگان مجلس اطلاعاتی را جمع آوری کرده تا به ارباب‌های خود ارائه کند.

نمایندگان و یا فعالان سیاسی که از هویت واقعی وی مطلع هستند هرگز با وی مصاحبه نمی‌کنند. به عنوان مثال خانم شایق که خود نماینده مجلس هفتم بود و از هویت ضد انقلابی و جاسوسی این خبرنگارنما مطلع بود بیش از 50 تماس وی را بی پاسخ گذاشت و با وی مصاحبه نکرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 27 آبان 1391برچسب:ضدانقلاب فراری, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com