وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

این اظهارات مطهری در حالی مطرح می شود که سران فتنه حتی در ابتدایی ترین اصول قانونی و متعارف در همه دنیا که همان پذیرش رای مردم است، مردود شدند.

علی مطهری ضمن تهدید مجدد دکتر حداد عادل به افشاگری، در اظهار نظری جالب معتقد است اگر موسوی و کروبی در سال 88 پیروز می شدند، اوضاع کشور خیلی بهتر می شد!

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، علی مطهری در بخشی از مصاحبه خود با روزنامه اعتماد، با اشاره به تهددید اخیرش در خصوص افشاگری پیرامون آنچه روابط غلامعلی حداد عادل با رژیم گذشته نامیده بود، اظهار داشت: من زیاد نمی‌خواهم این بحث ادامه پیدا کند. فقط می‌خواستم اشاره داشته باشم که اینها بالاخره ‏خودشان را جمع کنند. ولی خیلی صلاح نمی‌دانم که این بحث ادامه داشته باشد. ‏...به نظرم الان زود است که بخواهم در این مورد صحبت کنم. چون همان موقع من اشاره کردم که اگر اینها ‏بخواهند به روش خود ادامه بدهند آن‌وقت من در این مورد صحبت می‌کنم. هنوز روشن نیست که اینها چه ‏خواهندکرد. به نظر من راجع به این موضوع اگر صحبت نشود بهتر است. ‏

وی در ادامه در اظهار نظری جالب پیروزی موسوی و کروبی را در انتخابات 88 به صلاح کشور عنوان کرده و می افزاید: [اگر اصلاح¬طلبان پیروز انتخابات دهم بودند]فکر می‌کنم اوضاع بهتر از الان بود. برای اینکه این مقدار قانون‌گریزی در آنها وجود نداشت. ‏بیشتر انتقاداتی که ما به اصلاح‌طلبان داشتیم به مسائل فرهنگی برمی‌گشت که به نظرم این دولت ‏از این نظر از اصلاح‌طلبان جلوتر است. ‏

مطهری در حالی سران فتنه را اینگونه تبرئه می کند که آنان حتی در ابتدایی ترین اصول قانونی و متعارف در همه دنیا که همان پذیرش رای مردم است، مردود شدند و تا ماهها کشور را با تنش و جنجال روبرو کرده و خسارتهای زیادی را به مردم و کشور وارد نمودند و حتی بعد از توصیه های مکرر مقام معظم رهبری مبنی بر بازگشت به مسیر انقلاب و قانون، آنان همچنان به اردوکشی خیابانی و اغتشاش آفرینی هایشان ادامه دادند.

علی مطهری همچنین با حمایت از کاندیداتوری هاشمی رفسنجانی در انتخابات ریاست جمهور، گفته است: اطلاع دقیقی درباره کاندیداتوری هاشمی ندارم اما معتقدم که با توجه به وضع کشور که اکنون در حوزه اقتصاد، ‏فرهنگ و سیاست خارجی دچار مشکل هستیم حضور ایشان در یک دوره چهار ساله می‌تواند راه‌‏گشا باشد. ‏اگر هاشمی بیاید و مردم هم به ایشان رای بدهند این حضور کمک می‌کند که ما زودتر از ‏بحران خارج بشویم. چون شخص دیگری مانند هاشمی نمی‌تواند نیروها و گروه‌های مختلف ‏سیاسی را با نگرش‌ها و سلیقه‌های مختلف دور هم جمع کند. ‏ایشان بیاید تا کشور سروسامان پیدا کند و بعد برای چهار سال بعدی کشور را به یک نفر دیگر ‏بسپارند.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 27 آبان 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com