وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا روزبهانی از اساتید بخش فرق و ادیان حوزه علمیه قم در گفتگویی اعلام کرد : بدلیل مبانی انحرافی و افراطی وهابیت، گستردگی تبلیغات آنان در برخی مناطق کشور صرفا لطفی است از جانب آنان درحق مسیحیت و سایر فرق انحرافی.
فرقه ای به نام وهابیت ، به کام بهائیت و مسیحیت

وی خاطر نشان کرد: عملکرد غلط و خلاف کتاب و سنت وهابیت و تبیین اسلام انحرافی و خشک و خشن از جانب این فرقه ضاله، به اصل دین و اسلام لطمه وارد کرده است به گونه ای که برخی فقیران فکری روش این فرقه ضاله را مبنای اسلام فرض نموده و از همین رو نسبت به اسلام و معارف آن دلزده گردیده اند و این امر باعث گردیده تا ادیان و فرقه های منحرفی چون مسیحیت و بهائیت کارشان آسانتر شود و کلیسا و بیت العدل مجال بیشتری برای جذب مخاطبان خویش داشته باشند. با کمال تاسف مواردی از گرایش عده ای از افراد کم مایه دینی به مسیحیت گزارش شده است که هوشیاری خانواده ها و مسئولین را می طلبد.

محمد بن عبدالوهاب موسس فرقه ضاله وهابیت تا به حدی انحراف فکری و عقیدیتی پیدا کرده بود که حتی برادرش در رد افکار و اندیشه های او رساله ای نوشت.

احمد زینی دحلان در این باره می گوید: چون اختلاف میان سلیمان با برادرش محمد بن عبدالوهاب به درازا کشید، سلیمان از بیم این که برادرش دستور کشتن او را بدهد، به مدینه منوره کوچ کرد، و رساله ای در ردّ او نوشت، و برایش فرستاد و همچنین بسیاری از علمای حنبلی و غیر حنبلی هر یک رساله هایی در ردّ سخنان او نوشتند و برای وی فرستادند، امّا هیچیک فائده ای به حال او نبخشید. (الدرر النسیة فی الردّ علی الوهّابیّة، ص٤٠)

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 1 آذر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com