وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

 وی در ادامه ، دفاع از تمامی فرقه ها و مسلک ها را بر خود واجب دانست و افزود که نظام حاکم بر ایران قصد دارد که همه را سرکوب کند اما یکی یکی، پس همه ی ما  باید بطور  سیستماتیک از همدیگر دفاع کنیم و این دفاع نباید فقط در شکایت(بصورت قانونی) صورت گیرد و باید اتحاد عمل داشته باشیم و  مقاومت کنیم و در مقابل آنان خشونت و درگیری نشان دهیم تا بتوانیم از حقوق خودمان دفاع کنیم.

جناب آزمایش منظورش این است که، اگر درویشی جرمی مرتکب شد باید آزاد گردد و آزادانه در جامعه زندگی کند، هرچند که آن شخص مخل نظم و آرامش در جامعه باشد. و هیچکس هم حق این را ندارد نگاه چپ به او کند، چون درویش است!
این همان صلح و برادریست که در این فرقه به تعابیر مختلفی مطرح می شود، در فرنگ یعنی خشونت و در داخل صلح کل!؟
این تئوریی ها از سوی سران فرقه ها، همیشه منجر به خشونتِ درون فرقه ای می شود، یعنی پرخاش وخشونت، درگیری و حذف فیزیکی در مقابل منتقدین و مخالفین خود و در آخر منجر به فجایع ناگوار و تلخی می شود که جبران آن برای همگان سخت و دشوار است(مانند: خشونت های فرقه ای پاکستان، میانمار و...)، و در نهایت نتیجه ی این نوع تفکرات در فرقه ها از دست دادن افراد  بی گناهی است که خونشان بی جهت پایمال می شود. قربانیان این تفکرات، افرادی هستند که درجستجوی کرامت انسانی، راه را اشتباه یافته اند و در دامان این شیاطین افتاده اند.
جالب اینجاست دراویش نعمت الهیه گنابادی،  با این تفکرات خشونت آمیز که در پی حذف منتقدین خود هستند، لاف حقوق بشر و آزادی تفکر و آزادی بیان را در مجامع عمومی و بین المللی می زنند و در انتها که بر سر مزاح های بچه گانه شان، خون بی گناهی ریخته می شود چه در جبهه خودشان و چه در جبهه مقابل، آن را پیراهن عثمان کرده و برای خودشان تقدس سازی و کرامت تراشی می کنند و به دنبال تبرعه ی خود می باشند. البته این تفکرات التقاطی، در اکثر فرقه هایی که توان اثبات بر حق بودن خود را ندارند وجود دارد.

آزمایش عامل دستگاه های جاسوسی فرانسه، وظیفه خود و هم کیشان خود دانست که از بهائیان در ایران دفاع کند و خواستار آزادی عمل برای این فرقه ضاله درکشور شد و در آخر به دفاع از بت پرستان و دیگر مسلک ها پرداخت و به نمایندگان آنها موکدا سفارش نمود که ما باید یک پارچه عمل کنیم و با مجهز نمودن خود به وسایل دفاعی، به مقابله با منتقدین و معارضین خود بپردازیم.

 منبع: دبیر گروه فرق و ادیان ساختگی موسسه راهبردی دیده بان


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 2 آذر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com