وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

پس از برگزاری نشست جریان های ضد انقلاب در شهر پراگ (پایتخت جمهوری چک) با نام اتحادیه دموکراسی و عدم توافق گروه های ضد انقلاب نسبت به قطعنامه پایانی، اولین واکنش ها به برگزاری این نشست از سوی سازمان منافقین صورت گرفت. سازمان منافقین که بزرگترین رقیب خود جهت ایجاد دموکراسی در ایران ! جریان سلطنت طلب می داند، اقدام به انتشار سلسله اخباری علیه رضا پهلوی نمود.
سرویس بین الملل پایگاه 598 - پس از برگزاری نشست جریان های ضد انقلاب در  شهر پراگ (پایتخت جمهوری چک) با نام اتحادیه دموکراسی و عدم توافق گروه های ضد انقلاب نسبت به قطعنامه پایانی، اولین واکنش ها به برگزاری این نشست از سوی سازمان منافقین صورت گرفت.


سازمان منافقین که بزرگترین رقیب خود جهت ایجاد دموکراسی در ایران! جریان سلطنت طلب می داند، اقدام به انتشار سلسله اخباری علیه رضا پهلوی نمود. تیم رسانه ای این گروهک درگام نخست دست به انتشار خبر مرگ رضا پهلوی زد و سپس عکس ایمیل درخواست رضا پهلوی از شخصی جهت ساکت نمودن برادر خود و همچنین دستخطی به نقل از علیرضا پهلوی که در آن خواهان ارثیه پدری خود شده بود، منتشر نمود که بازتاب این خبر حتی به شبکه های ماهواره ای سلطنت طلب ها نیز رسید.

همچنین موضوع خودکشی علیرضا پهلوی از جمله موضوعاتی است که سلطنت طلب ها اجازه بحث درمورد آن را به هیچ کس نمی دهند که این اقدام باعث ایجاد موجی از مطالب توهین آمیز نسبت به مسعود و مریم رجوی گردید.

لازم بذکر است که وزارت اطلاعات پیش از برگزاری این نشست پیش‌بینی کرده که "به هیچ وجه اتحادی ولو به صورت ظاهری، بین اپوزیسیون نظام جمهوری اسلامی ایران  شکل نخواهد گرفت".








نظرات شما عزیزان:

shohreh
ساعت15:54---6 آذر 1391
سلام دوست عزیز
وبلاگ خیلی جالبی داری هم از نظر محتوایی و هم از نظر کاربردی
ولی از نظر تبادل لینک زیاد فعالیتی نکردی
اگر تمایل به درج لینک خودت اون هم بصورت رایگان در صفحه اول سایت منگنه(www.mangane.com) داشتی فقط کافیه که کد زیر رو توی بخش کد های اختصاصی وبلاگت قرار بدی بعد به من اط طریق یکی از این دو آدرس shohreh_delbar@yahoo.com و یا info@mangane.com ایمیل بدی تا من لینک تو رو توی سایت ثبت کنم
حتی اگر خواستی میتونم لوگوی شما رو به جای لینک ثبت کنم ولی اندازه لوگوت باید 60*120 باشه.

پس اول کد زیر رو توی کدهای اختصاصی وبلاگت قراربده بعد به من ایمیل بزن تا برات لوگو و یا لینکت رو ثبت کنم
مدیر سایت منگنه
کد :


انواع قالب وبلاگ در سایت منگنه




انواع قالب وبلاگ در سایت منگنه








نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 6 آذر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com