وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

گروهک تروریستی منافقین در سناریویی جدید در صدد جلب توجه کردهای عراق هستند. بخش رسانه ایی این گروهک با بهره گیری از تنش موجود میان دولت مرکزی عراق و حکومت اقلیم کردستان عراق اقدام به صدور بیانیه ایی در حمایت از کردهای عراق در مقابل مالکی کرده است.

به گزارش خبرنگار بولتن نیوز از اقلیم کردستان عراق، در حالی منافقین با این بیانیه خود را به عرصه سیاسی کردستان عراق نزدیک کرده است که ماههاست این گروهک می کوشد با تطمیع و رشوه ، شماری از اعضاء پارلمان کردستان عراق و روزنامه نگاران و شخصیت های مستقل کردی را به سوی خود جذب نماید.

درخواست این گروهک تروریستی نیز امضاء بیانیه ایی در حمایت از خروج نام این گروهک تروریستی از لیست گروههای تروریستی توسط آمریکا و پشتیبانی از تبدیل اردوگاه جدید این گروهک به یک اردوگاه پناهندگی زیر نظر سازمان ملل است .

به همین منظور نیز این گروهک نزدیک به دو ماه است که با نزدیکی به برخی از اعضاء حزب دمکرات کردستان عراق در سطح سازمانهای غیردولتی وابسته به این حزب و شخصیت های سیاسی در پارلمان کردستان عراق و روزنامه نگاران کرد تلاش بسیاری را آغاز کرده است که تا در مقابل امضاء بیانیه درخواستی ، هدیه های گران قیمت به این افراد پرداخت کند .

از سوی دیگر از طریق برقراری ارتباط با این شخصیت ها بطور روتین اخبار خاص خود را در ضدیت علیه مردم ایران برای این شخصیت ها ارسال می کنند.

بهانه این گروهک نیز وجود کردها در اردوگاه این گروهک می باشد . این در حالی است که همه مردم خوب می دانند این گروهک چه جایگاهی در بین مردم کرد در ایران و کردستان عراق دارند. هنوز که هنوز است مردم این منطقه صحنه پرت کردن پیشمرگان کرد را از پشت بامهای بیمارستان کرکوک در سال 1991 و به توپ بسته شدن اهالی کرد ساکن شهرک کفری و طوز خورماتو را در کرکوک به یاد دارند . در توصیف این جنایت تصویر کودک کرد عراقی بس است که در سال 1991 میلادی توسط نیروهای منافقین و برای خوش خدمتی به ارباب بعثی شان صدام زنده به گور می شود .عکسی که مدتی قبل توسط رسانه های گروهی منتشر شد.

نکته قابل اهمیت در این خصوص تلاش این گروهک برای تخریب روابط جمهوری اسلامی ایران با کردهای عراق است .امری که ضروری است در قالب همکاریهای متقابل مورد توجه طرفین و بخصوص طرف کردی قرار بگیرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 6 آذر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com