وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

بدنبال اعتراضات مردم انقلابی شهرستان رفسنجان، جوانان و مردم سایر شهرستان های استان کرمان نیز تهدید به پیوستن به مردم رفسنجان و اعتراض و تجمع علیه هاشمی رفسنجانی نمودند. / قرار بود افرادی چون سید محمد خاتمی، سید حسن خمینی، موسوی خوئینی ها، مجید انصاری و بسیاری دیگر از شخصیت های اصلاح طلب، هاشمی را در این سفر همراهی کنند و هاشمی با حضور در نشست های گزینشی دانشجویی طرح انتخباتی خود را بصورت میدانی و علنی آغاز نماید.
در حالیکه اداره‌کل روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام اصل خبر مربوط به سفر هاشمی‌ به رفسنجان را تکذیب کرد اما گزارشات خبرنگار  بی باک از رفسنجان حاکی است که طی برنامه ریزی از پیش تعیین شده ، سفر آقای هاشمی به کرمان و رفسنجان قطعی بوده است و چندین برنامه سخنرانی در قالب مراسم ختم و نشست های دانشجویی در دانشگاه های کرمان و رفسنجان در راستای برنامه های انتخاباتی و تبلیغاتی برای جریان هاشمی طراحی شده بود که به دلیل اعتراضات گسترده مردمی و دانشجویی، هاشمی مجبور به لغو سفر خود می گردد.

به گزارش 598 به نقل از بی باک، اگرچه رسانه های استان کرمان از چندی پیش خبر حضور هاشمی در زادگاهش را منعکس کردند و حتی طراحان این سفر بصورت گسترده تبلیغاتی در این راستا انجام داده بودند اما مردم و جوانان انقلابی کرمان و رفسنجان به این موضوع و اهداف پشت پرده آن واکنش نشان دادند و ضمن هشدار به عواقب این سفر اعلام کردند؛ در صورتی که آقای هاشمی و سایر اصلاح طلبان به شهرشان سفر کنند، مردم کفن پوش شده و در اعتراض به حضور هاشمی و سایر اصلاح طلبان به خیابانها خواهند آمد و به عملکرد نامناسب وی و خانواده اش و کینه توزی برخی اصلاح طلبان علیه نظام و انقلاب اعتراض خواهند کرد.
 

بدنبال اعتراضات مردم انقلابی شهرستان رفسنجان، جوانان و مردم سایر شهرستان های استان کرمان نیز تهدید به پیوستن به مردم رفسنجان و اعتراض و تجمع علیه هاشمی رفسنجانی نمودند.

علی رغم اصرار و پیگیری برخی از افراد و چهره های مطرح کشور و استان، مسئولین مربوطه فضا را نامناسب دیده و نسبت به عواقب حضور هاشمی هشدار دادند و از اینکه این سفر صدرصد ضدتبلیغاتی و بر ضرر جریان هاشمی می باشد، نکات لازم را به گوش طراحان و دست اندرکاران این سفر رساندند.

به گزارش خبرنگار " بی باک" از رفسنجان، رئیس مجمع تشخیص مصلحت که قرار بود فردا به بهانه حضور و سخنرانی در مراسم ختم امام جمعه فقید رفسنجان به این شهر سفر کند و در قالب برنامه های متعدد و از پیش تعیین شده، زنگ آغاز طرح و برنامه های انتخاباتی و میدانی جریان تحت امر خود را بصورت رسمی و از زادگاهش به صدا درآورد، وقتی از خشم همشهریان خود نسبت به عملکرد سالهای اخیرش و احتمال تشنج و تجمعات مردمی آگاه گردید، این سفر خود را لغو نمود.
 

بنابر شنیده ها، قرار بود افرادی چون سید محمد خاتمی، سید حسن خمینی، موسوی خوئینی ها، مجید انصاری و بسیاری دیگر از شخصیت های اصلاح طلب، هاشمی را در این سفر همراهی کنند و هاشمی با حضور در نشست های گزینشی دانشجویی طرح انتخاباتی خود را بصورت میدانی و علنی آغاز نماید.

سخنرانی در مراسم ختم امام جمعه رفسنجان و حضور و سخنرانی در دانشگاه های آزاد کرمان و رفسنجان بخشی از برنامه های آقای هاشمی در این سفر بود.

ارسال دعوت نامه به شخصیت های فرهنگی و علمی و مسئولین استان کرمان برای حضور در برنامه های آقای هاشمی رفسنجانی، نصب بنر در سطح شهر، تبلیغات گسترده در رسانه های استانی، گزینش مخاطبان برخی برنامه های سخنرانی آقای هاشمی و دهها اقدام از مدتها قبل برنامه ریزی شده، همگی با نمایش گوشه ای از خشم مردم و جوانان انقلابی رفسنجان به باد رفت و رئیس مجمع تصمیم گرفت تا در چنین شرایطی در تشخیص خود تجدید نظر کند.
 

 
اگرچه برخی سعی کردند تا این سفر آقای هاشمی و برنامه های به ظاهر دانشجویی وی را قانونی و با درخواست تشکل های دانشجویی اعلام کنند اما رضا بهشتی نماینده هیئت نظارت عالی در تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی درباره حضور اکبر هاشمی رفسنجانی در نشست اساتید دانشگاه آزاد و تشکل‌های دانشجویی در دانشگاه آزاد رفسنجان گفت: با توجه به اینکه هیچ تشکل دانشجویی دعوتی از هاشمی رفسنجانی برای حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان و رفسنجان نداشته است، بنابراین تشکل‌های دانشجویی نشستی با هاشمی رفسنجانی نخواهند داشت.

وی تاکید کرد: هر گونه دعوت و یا برگزاری همایش و اجلاسی در واحد های دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی منوط به ارائه در خواست از سوی تشکل های دانشجویی و اساتید به هیئت نظارت آن واحد دانشگاهی و تصویب درخواست از سوی هیئت نظارت آن واحد است.

در حالی اداره‌کل روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام در اقدامی عجیب خبر مربوط به سفر هاشمی‌ به رفسنجان را از اصل تکذیب کرد که تصاویر ارسالی خبرنگار بی باک حکایت از تصمیم جدی و قبلی آقای هاشمی برای انجام این سفر دارد که بصورت گسترده نیز برای آن تبلیغ شده بود اما بعد از اعتراضات مردمی به ناچار این سفر لغو گردیده است.

 
 

در تکذبیه روابط ‌عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام آمده است: در پی انتشار مطالبی در برخی رسانه‌ها در مورد برنامه‌های دیداری آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در رفسنجان به اطلاع می‌رساند ایشان سفری به استان کرمان و شهر رفسنجان نخواهند داشت و گمانه زنی‌های رسانه‌ای در مورد برنامه‌ها و موضوع دیدارها کذب بوده و صحت ندارد.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 9 آذر 1391برچسب:هاشمی رفسنجانی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com