وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

به گفته وی، عشق به امام(ره) ناهید را آسمانی کرد و امروز به عنوان نماد پایداری و استقامت زنان ایران اسلامی در جهان شناساندن، تصریح کرد: وجود شهدایی همچون ناهید در بین خیل شهدای مظلوم این استان نشان از عمق ولایت‌مداری و عشق این مردم به انقلاب و رهبر است.

پدر این شهیده بزرگوار تصریح کرد: دشمنان باید بدانند مردم شهیدپرور این استان برای دفاع از ارزش‌های انقلاب همیشه در عرصه حاضر بوده و با تقدیم هزاران ناهید دیگر اجازه هیچ‌گونه غلطی به آنان نخواهند داد.

فاتحی‌کرجو به خصوصیات اخلاقی این شهیده بزرگوار اشاره کرد و گفت: ناهید، دختری مذهبی، نترس و عاشق شرکت در جلسات مختلف قرآنی بود.

وی با بیان اینکه عشق به امام در وجود دخترم موج می‌زد، گفت: برای نخستین بار که امام(ره) را در تلویزیون دید دستش را روی صفحه تلویزیون کشید و گفت تنها آرزویم دین امام از نزدیک است و همانگونه که اشک در چشمانش حلقه بسته بود شروع به درد دل کردن با امام کرد.

پدر این شهیده به نحوه شهادت این شهیده بزرگوار نیز اشاره کرد و گفت: اسارت 11 ماهه ناهید به دست گروهک‌های ضد انقلاب و شکنجه‌های زیادی که در این مدت از سوی آنان بر دختر نوجوانم شد همگی نشان از اوج مظلومیت او دارد.

به گفته وی، ناهید در طول 11 ماه اسارت تنها به جرم دفاع از اسلام و مقتدایش بعد از تحمل سختی و شکنجه‌های بسیار زیاد به شهادت رسید.

در حالی که اشک مجال از کفش بریده بود افزود: ضد انقلاب بعد از  شکنجه‌های فراوان و کشیدن ناخن‌های دست و پای دخترم با سر تراشیده او را جلوی چشم مردم زنده‌ به گور کردند.

وی در پایان ضمن تقدیر از تمام تلاش‌های مسئولین در راستای معرفی دختر شهیدش، گفت: در استان کردستان شهدای زیادی همچون ناهید من در اوج مظلومیت به دست گروهک های ضد انقلاب به شهادت رسیدند که باید با معرفی آنان عمق ولایت‌مداری این مردم را به مردم سراسر کشور نشان داد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 9 آذر 1391برچسب:شهدایمان, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com