وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

شیرین عبادی در پارلمان ایتالیا:

ایران هم خورشید زیاد دارد هم زلزله پس به انرژی هسته‌ای نیاز ندارد!

 عبادی: ایران دارای خورشید فروانی است و ما می توانیم با سرمایه گذاری بر روی انرژی خورشیدی، نیرو گاه های بزرگی برای تولید برق داشته باشیم و نیازی به نیروگاه برق اتمی نداریم و ...

به گزارش کمیته حقوق بشر موسسه راهبردی دیده‌بان،شیرین عبادی که عنوان مدافع حقوق بشر را به دوش می‌کشد در صحبت‌هایی که در پارلمان ایتالیا به مناسبت جایزه لانگرمن برپا شده بود, در بیاناتی عجیب و صریح نظر خود را در زمینه‌های مختلف بیان کرد.

وی در این خوش رقصی که در حضور رئیس مجلس ایتالیا و دیگر برندگان جایزه حقوق بشری لانگرمن برگزار شده بود، همه ادعاهای کشورهای اروپایی برعلیه ایران را تکرار کرد. شیرین عبادی با این بیانات نشان داد جایزه‌های اعطا شده شبیه به لانگرمن  برای کشورهای اعطا کننده بیهوده نبوده و به درستی در راستای ترویج نظر اعطا کنندگان جایزه‌های اینچنینی  هزینه شده است.

این وکیل مدافع بهائیان در قسمتی از افاضات خود در مورد انرژی هسته ای چنین بیان داشت که: انرژی هسته ای برای ایران مناسب نیست، ایران روی خط زلزله است و مردم ایران نمی‌خواهند یک بار دیگر فاجعه فوکوشیما در ایران تکرار شود و از سوی دیگر ایران دارای خورشید فروانی است و ما می توانیم با سرمایه گذاری بر روی انرژی خورشیدی، نیرو گاه های بزرگی برای تولید برق داشته باشیم و نیازی به نیروگاه برق اتمی نداریم.

این اظهارات و استدلالات سخیف درحالی صرت میگیرد که حتی ژاپن و دیگر کشورها که میزان زلزله در آن چندین برابر ایران است با چنین توجیهی از انرژی هسته ای دست برنداشته اند.

ebadi solana

عبادی و سولانا در حال معانقه !

عبادی در ادامه نگرانی خود را نسبت به بیداری اسلامی منطقه چنین ابراز داشت که : ما به همکاران خود که در کشور های عربی قیام کردند و دیکتاتور ها را بیرون کردند هشدار می دهیم و به آنها می گوییم که مراقب باشید تا سرنوشتی مانند مردم ایران پیدا نکنید.

عبادی در انتها نیز با اشاره به تحریم های شدید اقتصادی بر علیه مردم ایران و بدون هیچ اشاره ای به غیرقانونی و ناعادلانه بودن آنها، با بیانی صریح هدف این تحریم ها را تغییر رژیم میداند و چنین بیان میدارد که : خروج از این بن بست فقط با پیروزی مردم امکان پذیر است.

لازم به ذکر است که این شخص در حالی از حقوق بشر و قانون حرف می زند که هیچ دغدغه ای نسبت به نقض حقوق بشر مردم ایران که ناشی از تحریم‌ها است ندارد و همچنین دارای پرونده مفتوح فرار مالیاتی در ایران نیز هست.


نظرات شما عزیزان:

مرتضی
ساعت0:54---30 آذر 1391
شیرین عبادی هیچ جایگاهی ندارد که بخواهد حرف بزند یا نزند اما به هر از وکیل مدافع بهائیان و همجنس بازان و ... چه انتظاری می توان داشت؟

نادیا
ساعت22:44---9 آذر 1391
باز این پیر زن فمینیست بر علیه ملت و منافع کشورش حرف زد وطن فروش بی خاصیت هنوز صدای تقی زاده ها و قاجارها و پهلوی ها از حنجره اینها به گوش می رسد
پاسخ :بله نادیای عزیز وطن فروشی با پولی که اینها می گیرن تازه یه مقداری کم هم هست


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 9 آذر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com