وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل


* بنابر اخبار رسیدن به پایگاه 598، یکی از شخصیت های مطرح کشور که چند وقتی است با حضور در جلسات و جمع های مختلف در استان ها در حال ارزیابی زمینه های حضور خود در انتخابات آتی می باشد اخیرا جلسات متعددی را با مداحان نامی کشور جهت جلب نظر انان و حمایت از کاندیداتوری ایشان ترتیب داده است.

در آخرین جلسه یکی از مداحان تهرانی با انتقاد از مواضع این کاندیدا در وقایع سال 88 گلایه های فراوانی را نسبت به وی ابراز داشته است.

* با خبر شدیم جلسه کلبه کرامت حسن عباسی که در هفته های گذشته به علت بداخلاقی برخی از رسانه های زنجیره ای در جوسازی علیه ایشان تعطیل گشته بود از هفته گذشته مجدداً در محل اندیشکده یقین برگزار گردید.

* یک عضو مجمع غیرقانونی محققین و مدرسین حوزه که در فتنه سال 88 نیز نقش آفرینی بسیاری در آشوب های خیابانی داشته است در فیس بوک شکیلا خواننده مستهجن زن و همچنین شجریان را مورد پسند صفحه شخصی خود قرار داده است.
 


 

* حجت الاسلام نقویان که چندی پیش در یکی از هیات قم به سخنرانی می پرداخته است مطالب گوناگونی را در انتقاد به سیاست گذاری های قرهنگی و اجتماعی دولت بیان می داشته است که این امر موجب ناراحتی و اعتراض برخی از حاضرین و پامنبری های ایشان می گردد. همچنین حجت الاسلام نقویان انتقاداتی را خطاب به روند بررسی پرونده ها در قوه قضائیه بیان نموده است.

* با توجه به کاهش بودجه های فرهنگی مراکز و موسسات فرهنگی، اخیرا دولت در جلسات متعددی با مسئولین اردوهای راهیان نور و فرمانداران شهرستان های مرزی غرب و جنوب کشور اعتبارات قابل توجهی را برای برگزاری باشکوه تر این اردوها تخصیص داده است.

* نشریه محلی در بوشهر با نام هفته نامه نصیر در آخرین شماره خود با درج مطلبی توهین آمیز به بهانه نوشتن سفر نامه کربلا اهانت های فراوانی را به مناطق عملیاتی دفاع مقدس و اردوهای راهیان نور عنوان نموده است. درج این مطلب در این هفته نامه با اعتراض بسیاری از تشکل های مذهبی و سیاسی و همچنین مسئولین استانی بوشهر روبه رو گردیده است.

* با خبر شدیم که یکی از طلاب جوان حوزه های علمیه که از همسر خود تا کنون صاحب هشت فرزند شده است در چند ساله گذشته توانسته عنوان ممتازی حوزه های علمیه را به خود اختصاص دهد. این پایگاه در آینده نزدیک گفتگویی را با این طلبه جوان ترتیب خواهد داد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 18 آذر 1391برچسب:اصلاح طلبان, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com