وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

گروه بین الملل ـ مرکز اطلاعاتی استراتفورد در گزارشی اعلام کرد که وجود نیروهای جاسوسی اسرائیل در اریتره در دریای سرخ برای جمع آوری اطلاعات در رابطه با برنامه هسته ای ایران است.

به گزارش بولتن نیوز، اریتره که در سواحل شرقی دریای سرخ واقع شده می خواهد دولت آمریکا به پشتیبانی آنها بیاید که جایگاه بین المللی خود را افزایش دهد.

بنا بر تحقیقات موسسه اطلاعاتی استراتفورد، اسرائیل یک تشکیلات
 بزرگ اطلاعاتی در منطقه ماساوا در دریای سرخ تاسیس کرده است.

گروه اطلاعاتی استراتفورد اعتقاد دارد که اسرائیل یک پایگاه عظیم جمع آوری اطلاعات در کشورهای شرق آفریقا دارد که فعالیت های ایران را در دریای سرخ مانیتور می کنند. همچنین منابع باز را مانیتور می کند و شبکه جهانی ارتباط مستقیم با افراد تاسیس کرده که بتواند از اقدامات ایران در دریای سرخ اطلاعات کسب کند.

بر اساس این گزارش کشور کوچک اریتره دو کشور را در خاورمیانه در درون خود قرار داده که بتواند از منابع خود در برابر تجاوز اتیوپی دفاع کند. همچنین در مورد نقشه جغرافیایی خود و اثبات حاکمیت سرزمینی خود دفاع کند.

 

ایران فعالیت های زیادی در دریای سرخ و کشورهای افریقای شرقی دارد و این یک مسیر عالی و مناسب برای تجارت‌های بین المللی محسوب می شود. اسرائیل نیز بدنبال مانیتور کردن فعالیت های ایران است و به همین خاطر برای استقرار در خاک اریتره به مقامات این کشور امتیاز داده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 22 آذر 1391برچسب:رژیم صهیونیستی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com